Jag kan allt

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Isabella - 14 november 2013 15:04

Jo det är jag verkligen   

Igår hade jag ensådan där typ....glömm och tapp dag. Kvällen före igår hade jag lyckats slarva bort mina vantar (detta händer OFTA) . Som vanligt fick jag cykla hem i kylan och sedan bryta lös fingrarna från styret  

Igår när jag komme till jobbet låg mina hanskar där helt plötsligt   Troligen hade jag bara lagti ifrån mig dom i lokalen (fast jag sprang runt kvällen före som en galen kossa och sökte ,fanns dom inte där då) som allt annat jag BARA lägger ifrån mig   Iallafall så under dagen hann jag nästan glömma dom två gånger OCH när jag skulle hem så var dom borta IGEN!!!!   Gjorde om samma procedur igen men utan resultat. Jag var ju glad ändå att jag hade dom andra vantarna som jag hade på dagen när jag for till jobbet. Tog dom i handen och tog hissen ner. Innan jag gick ut genom entren dörren så skulle jag på med hörlurarna och fixa nyklarna och ta fram cykelsadel skyddet. Tar allt i händerna och går ut genom dörren.....ska just börja ta på mig handskarn då jag upptäcker att jag TAPPAT en    Och tillråga på allt elände så entredörren går i lås kl 21 och jag har ingen nykel   

Så jag skriker NEJJJJJ och hör hur dörren går igen !!!

JA HAPPPPP bara att ta på sig den ena stackar vanten då.

Idag när jag komme till jobbet så hittade jag min ena vante på ett elemnt och så hade en av mina kollegor hittat mina vantar hos en vårdtagar.

ÄR JAG HOPPLÖS ELLER !!!!

Funderar starkt på att sy en sådan där tråd mellan vantarna, sådan där som finns på småbarnens vantar vet ni   

Iallafall så just nu har jag alla mina vantar, men vad som händer i morgon när jag kommer till jobbet vet man aldrig. Ibland blir jag  rädd att jag ska tappa bort mig själv   


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards