Jag kan allt

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Isabella - 15 november 2013 14:16

Hahahah jag är färdig för i veckan med jobb   ja som ni ser på gubben är jag överlycklig över det.

Jag har lyckat dra på mig en 10:ans träningsvärk så hela kroppen gör ont och jag går som jag har skitit ner mig, stönar som om jag håller på att dö , men annars är allt som det ska. I helgen kommer jag att gör BARA roliga saker.

Ikväll ska jag far till min tidigar kollega Carro och förmodligen äta god mat och få några skratt. Gubben har beställt en ny dator så han har vad han gör i kväll. I morgon blir det att få fota. Det var ju typ hundra år sen jag fotade så det känns otroligt roligt att damma av kameran och köra. Kvällen blir det Chips och mys och se hockey. Söndag har jag och Micke lovat varanndra att då ska vi bara tvätta och se REDERIET hela dagen. Myskläder på, täcken kuddar fram och hämt pizza.  

Va ??? helgen kan ju fasen inte bli bättre, eller hur ?

Idag har jag lyckat skrämma en tant med en lite hund oxå.

 Jag hade dragit på mig hjälmen (körde Moppis idag) och tagit på mig halsskafsen, när jag komme ut från hissen komme ju en lite liten tant med sin lilla lilla hund. Jag såg hur hon spärrade upp ögonen och som stannade till. Jag gick ur hissen och sedan höll jag upp dörren till henne. då sa hon :

- ÅÅHH herre gud vad farlig du såg ut !   

Nä sa jag med min lenaste röst, jag är nite alls farlig, har bara klätt mig ordentlig.

Hon små skrattade och tackade för dörr assistansen.

Sedan moppade jag hem och här i soffan sitter jag nu !

Har gett kissen mat och klappat på henne. hon har fått ont i ett ben igen. Hon haltar lite men verkar då inte ha ont när jag trycker och undersöker henne. så jag väntar en vecka få se om det går om igen , som det gjorde förra gången.

Nu blir det slöa fram till jag måste hoppa i duschen för att göra mig lite snygg till middagen ikväll. Om det går när man har en SUPER finne på hakan som man har tryckt sönder typ hundra gångenr per dag   

Men förmodligen får ni lite bilder efter helgen på helgen foton som jag tagit.

Pöss nu på er alla så syns vi en annan dag !





Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards