Jag kan allt

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Isabella - 4 november 2013 11:59

Tjo hopp på er!

Nu har det redan eller ska vi säga IGEN blivit måndag och helgen har passerar   

Jag har ju för böveln glömmt berätta för er vad jag har haft för mig när jag har haft mitt blogg uppehåll.

Vart börjar vi........ jo jag har ju jobbat hela sommaren (inte så underhållande att veta.

Men jag har gjort roliga saker oxå.

I början av sommaren var vi ner till STOR Stockholm och såg Iron Maiden på frinds Arena. Ville bara förtydliga för er att den är JÄVLIGT stor. Nicke och Stina var oxå med och vi hade riktigt 4 trevliga dagar, med sol och drinkar.

Jag och två kompisar och oxå hunit med att baka i en bagarstuga i Frostkåge. Himelens gott att hitta hembakt bröd i frysen så länge det varade (inte så länge kan jag meddelaer för det missbrukades)   

   

en återförening av "Halv åtta hos Stina och Nicke har oxå varit, med god mat och många skratt!

 

Sedan rusade sommaren på och helt plötsligt fick jag erbjudandet att följa Stina till Turkiet! Och vem säger nej till det??? Inte då jag.... så den 13okt så klev vi på planet och drog till Turkiet i en vecka.

Vi hade det varmt lungt och ROLIGT! Stina har ju en förkärlek till djur så i veckas tid gick vi runt med mat i servetter i våra fickor....hahahaha!

     

Vi drack lite alkohol och skrattade en himmelens massa.

                           

Trötta och stela avslutade vi våran resa med ett Burger king på flygplatsen.

när jag komme hem mötes jag av blommor pussar och två stycken som troligen har saknat mig ganska mycket!

När veckan började igen så fick jag ett väldigt bra samtal.

Nordanå hemtjänst vill att jag skulle börja jobba hos dom och jag vart erbjuden rad på 100%

Vilken lycka tycker jag att slippa jaga jobb och att kunna planera mina lediga dagar   

Så nu förra veckan  inskolades jag och det känndes super bra.

I helgen har vi hadt det ganska lungt och sköt. Lördag vart det middag med Stina och Nicke och spel kväll. Sedan åkte vi till Cicci och Bobban och sjöng en stund!

     

Igår var jag och kollade in Loke när han sppelade sin första serie match på isladan. HELVETET vad kallt det var i den nya hallen. Allså jag hade långkallingar och vinterjacka och vantar, men jag började frysa ända in till märgen!

Loke och hans lag vann med 21-2 och det var då bra, så jag inte suttit där och frysit i onödan. Dom var så duktiga små killarna(och tjejorna) !  Så det är där vi är nu.

Tyvärr så har jag tydligen dragit på mig en UVI i helgen så i natt har jag varit på toa och kissat typ en droppe i timmen.....  

Allså det känndes som jag hade en överfull kissblåsa helatiden fast det fanns ingeting i den. Jävligt irriterande ska ni vet och det gör böveln ont oxå. så idag har jag fixat tis så jag ska fara och förmodligen få lite medicin.

Nääää nu vänner ska jag slut föra allt jag måste göra innan jag drar och jobbar. Men vi hörs sedan!

Hej hej på er!




Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards