Jag kan allt

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Isabella - 5 november 2013 08:48

Tjena läsarna   

Tisdag morgon och jag har tvingat upp mig för att ta pencelin    jopp jag har nämligen dragit på mig i min mutta en UVI tydligen. Hur  kunnde detta hända?? Jag som alltid klär mig ordentligt ch sitter inte ofta ute och hänger på bänkar.

Men nu är den här och jag gör allt i min makt att bli av med den !

 

I går jobbade jag första dagen helt självständigt på mitt nya jobb. Gick som en dans och jag kännde att detta kommer att bli lyckat.

Mötte en SUPER gullig man och fru som jag typ bara ville ta hem och ta hand om.

Mötte oxå en man som inte alls ville ha min hjälp och tycket att jag bara var onödig och borde gå.....  

Men det finns alla sorter på alla områden och jag tänker att denna man är ju bara sjuk och förstår inte sitt eget bästa.

Men i det stora hela så han jag med allt jag skulle OCH att bli blöt in till skjortan.

I dag är det min lediga dag och jag hade lovat att träna med mina kompisar idag    Men jag vet inte nu....känner m ig trött som bara den och har lite huvudvärk oxå? Men jag ska försöka komma igång här hemma och se om det inte blir lite bättre.

Jooo har ju glömt att berätta att på lördag blir det att tattuera mig igen. Jobbar till 14 och sedan drar jag upp till tattuerarn. Spännande då jag inte riktigt vet ÄN var jag vill sätta den och hur jag vill den ska se ut. Måste idag hinna med att googla lite bilder på olika stjärnor och på andra som har gjort det och vart dom har satt dom.

Pöss på er tills vi träffas igen.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards