Jag kan allt

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Isabella - 25 november 2013 11:06

God dag på er läsare och bloggen   

Måndag idag och jag har en ledig stund här på dagen, som jag tillängnare er och min älskade tvättstug   

Nu ska ni får höra hur helgen var.

Jag och Micke satte oss på flyget kl 09.50 i fredag, med rikning mot "STOR STAN"   

Vi skulle nämligen se Black Shabbath på Frinds arena. För första gången kändejag en lite pytte rädsla för att flyga? Eller snarare ett obehag, och till råga på allt så hittade vi tydligen av en enorm luft grop , så hela plandet skakade. Jag skynade att kolla in flygvärdinorna, för om dom ser oroliga ut så borde det vara något som inte är rätt   Men dom var helt lugna så jag tänkte att detta är ingenting att vara rädd för.

Iallafall så landade vi mjukt och nu var det bara att njuta av helgen.

Vi tog Arlanda Expressen in till Centrum. Allså viken grej!

Det gick ju hur fort som helst och det var ju klart värt det. Som fortas åkte vi 205km . Men super bekvämt och smidigt. väl fram i Centrum skulle vi gå och äta på Harry B James. En ganska trevlig rockpub som serverar otroligt god mat och otroligt billiga Jäger   

Efter att ha virrar runt en stund, hunnit bli litte lätt irriterade på varanndra hittade vi dit. Sedan shopade vi lite tvärrt och sedan begav vi oss mot hotellet.

där gjorde vi oss klara och sedan drog vi vidare mot Friends Arena. Kvällen bjöd på öl,Jäger, musik, en sur gubbe som höll på AIK, och en som erbjöd Micke ett knull ?

Jag och Micke står med en öl/cider i handen och lyssnade på förbandet när det ramlar in ett par i lite högre ålder än vi. Manen börjar genast prata med mig och kvinnan parata med Mick.

Karl otroligt trevlig och han pratar på som bara den , plötsligt ser jag hur Micke står och glor på mig och jag fattar ingenting? Kvinnan säger då till sin man, jag tror vi ska gå nu !? Mannen tackade för sig och dom rummlar iväg.....

Micke :

- Ett jävla pervo !!   

- Va ?? Vad säger du ?

- Ja hon berättade att jag var det snyggaste hon hade sett och ville gärna knulla med mig?!

- Men ?? Vad sa du då??

-Att hon har sin karl och måste prata med han istället!

- Men så sjukt???

Hur hade hon tänkt dettta skulle gå till ? Hade hon tänkt säga att dom skulle gå på toa eller hade dom tänkt vi skulle göra det alla fyra eller hur hade hon täkt detta?? Eller kanske karln inte visste något??

sådant här händer bara i STOR STAN.

Fortsättningen av kvällen var mer normal och vi hade det trevligt. Vi avslutade kvällen md en Calzone på Statoli och sedan hoppade vi i säng.

Morgonen vart en besvikelse.

vi gick ner till frukosten kl 9.00 hungriga och givetvis längtar men efter hotell frukost. Ett helt hotell fyllt med hårdrockar som var super hungriga...... mycket tog slut och det vart köer till alla saker så jag och Micke vart less till slut och sket i frukosten. Vi gjorde oss klara och drog in till stan och köpte en kebab istället.

Sedan strossade vi på  hela dagen och åkte ut till Arlandalagomt till Saik spelade. Matchen så vi på Olerys och åt gott. Sedan var det bara att flyga hem.

Trevligt men GUD........ vad det går pengar när man får så där.



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards