Jag kan allt

Alla inlägg den 29 november 2013

Av Isabella - 29 november 2013 13:06

Kukkelleku !

god dag på er bloggare. Idag vart man väckt av bemanna som ville att man skulle klä sig och cykla 200 km/h till jobbet   

Så att så vart det. Idag är jag så glad för att jag har så OTROLIGT fina naglar. Igår kväll var jag och Rebbe till Sara och fick vara korta/kluvna naglar fixade.

Och hokus bokus så har man långa fina starka naglar   idag ! Är så himmla nöjd. Min kollega på jobbet undrade hurjag skulle göra om jag fick bajs under naglarna ? Ja skrattde jag, jag har ju för fan hanskar på mig....har inte du det...........?

Väl hemma nu så harjag satt igång knäck koket igen. Det är andra sattsen jag gör. Tyvärr få man ju inte behålla knäcken, Rebbe ska sälja på skyltsöndagen. Jag hoppas verkligen det blir över någon påse som man får tillbaka.

Det är jobbigt att göra knäck    Man måste passa den, sedan att fylla den i dom där pytte små formarna ,är ju skit jobbigt !

Ihelgen blir det jobb för hela slanten, så det finns väl kanske inte så hemskt mycket att blogga om. Men efter helgen kanskejag har något roligt att skriva. Det kan ju vara så att jag rammlat eller så har någon gullig vårdtgar gjort/sagt något super roligt, vem vet.

Nu ska jag snart börja skeda upp knäcken i formar så ni får ha det så bra till vidare.

Kram på er och ha en riktigt trevlig 1:a advent på söndag !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards