Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Sweet !

Av Isabella - 25 juni 2014 09:35

Herre gud onsdag redan   

Så himmla roligt. Idag sätter nämligen Stads festen igång. Fest, musik, mat, människor och tivoli, kan det bli roligare?

Näää jag tror verkligen inte det. Inte då här i Skellefteå.

Själv klart ska man in och njuta typ varje dag på dagarna. Torsdagen kommer jag och några vänner beträda området kvälls tid.   

Idag väntar jag även mina NY hörlurat som är TRÅDLÖSA och SKA var utformade för att löp träna.

Träningen har varit off lite nu pgr av att jag inte har några lurar.

Jag hatar att löpa UTAN musik. Det går bara inte .för att jag ska kunna fokusera och göra passet MÅSTE jag ha peppande musik i öronen. Så jag hoppas att dom kommer idag.

Men igår tänkte jag till extra vad jag stoppade i munne. Så det vart frukt,frukt och frukt.

Vattenmelon och körsbär till kvälls snacks. Efter en kvarts melon kan jag lova att kisseriet komme sig igång. Helvete vad jag var tvungen göra många besök, och att dricka ½ liter vatten samtidigt gjorde inte det bättre.

Men nu vet jag att mina njurar fungerar iallfall.   

Idag har jag tänkt sova ut, men hur böveln ska man kunna det när jag sommande i soffan redan kl typ 20 igår kväll? Redan kl 5 så hade ju mina ögon vilat klart! Men med lite våld och en kudde på skallen lyckade jag somna om till kl 7. 30   

Sedan efter det hände något förskräckligt. Jag har hittat ett nytt spel på plattan. Ett sådant där spel som tar ALL min tid. Det är ett "farmar spel" !

Jag ska driva en gård, oldla, mala och sälja !

HELVETE kan jag bara säga. Jag har ju tidigare haft ett liknade och jag vart typ besatt. Tog bort det mottvilligt för jag var ju tvungen kolla till djuren hela tiden och försäljningen.

Nu är jag tillbaka. kanske!

Ja iallfall så ska jag inte ladda hem det på min telefon, utan jag har det på plattan och så får vi se om det brakar i väg mot ett beronde eller.

Nä nu vänner jag jag kolla til min bondgård. . . . . hahahah näää skojade, ska städa bort ,väcke trött dotter och förbereda vad jag ska göra i stan idag.

Så nu kompisar säger vi hej då och syns senare !   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards