Jag kan allt

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Isabella - 10 juni 2014 09:44

God dag läsare!

Herre gud vad länge sedn jag skrev. Kan bero på att jag har inte haft tid. En helt vanlig andledning. Jobbet jobbar på och vi har typ en minder kaos. Våra nya lokaler är inte klara och vi har ofrivilligt måsta flytta till baka till dom gammla. Det går men det blir en hel del spring.

Men vad gör det när man vill ha motion till max   

Min motion är fortfarande på G och jag försöker att hålla ut. I helgen vart det en mindre svaka, med alkohol, chips, pizza.

Men vad gör det?

Herregud det är bara att hoppa upp på hästarnas rygg och köra vidare. Igår var det tänkt att jag och Rebbe skulle på Bootcamp, men kylskåpet ekade tomt och det regnade. Så jag tog beslutet att handla isrälle. MEN motionen gjorde jag på egen hand senare genom att ta mig runt a-torp på mina egna ben i regnet.

Igår hade jag oxå en ofrivillig string   

Tydligen ville trosorna in i röven HELA tiden. Ni tjejor som vet hur det är, JOBBIGT !! Att gå och dra ut dom HELA tiden.

Så nu vägrar jag ha på mig dom där trosorna något mer. Jag har valt bort sting pgr av att jag gillar inte att ha saker i röven eller att min lilla mutta ska bli inklämd!

Jag vi ha luftigt och mysigt i byxan helt enkelt.

I helgen var vi ute på en runda på pubarna. Förbannat trevligt hade vi och vädret levererade ju   Vi lyckade olla saker (inte moget men roligt) cykla omkull lite då och då, men det roligaste av allt var att vi skrattade !

Tänk om man inte fick det ibland ? Så himmla tråkigt !

Något konstig hände oxå.

Jag drack vatten dom sista rundorna. Tycker att jag tog ett mycket klokt beslut och jag känner mig glad över det.

Var även vuxen och försökte att mina vänner inte skulle cykla hem men tyvärr lyssnade ingen på mig.

Men nästa gång tror jag dom lyssnar, för vissa fick lite ont.

Så nästa gång kommer kloka mamman fram och säger.

-Minns ni hur det gick sist ? Så nu tar vi cyklarna och GÅR !

Idag är det min lediga dag och jag kommer att fara in till stan för vissa äreden, baka en smörgåstårta, städa och förhoppningsvis tvätta.

På fredag drar vi till Stockholm med Rebbe och Natta. En tvär sväng bara, men ändå ett avbrott i den vanliga vardagen.

Nä min vänner nu blir det att ta på sig träningskläder och hinna med ett löp pass innan dagen är slut.

Så var nu snälla och håll tummarna för att solen tittar fram i morgon när Rebbe går ut nian.

En stor dag för henne och oss. Lilla gumman är snart stor och ska ta beslut själv   


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards