Jag kan allt

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Isabella - 17 juni 2014 08:24

Oj oj oj god morgon på er   

Herre gud vad jag har sovit i natt OXÅ ! Alls denna helg tog fan knäcken på mig och min sömn. Men det är väl förmoddligen lönlöst att klaga, för vem bryr sig ?

Iallfall så igår var det dax igen för bootcamp och denna gångn var vi  on the beach i Boviken  

Johanna hade fixat träningen där och vi avlutade med att hon bjöd på mat.

Allså så jäkla roligt det var.

Uppvärmingen var ungeför som "Hela havet stormar" . Vi joggade i en stor ring runt en massa koner, och när musiken stannade så skulle vi kasta oss på en kon! Roligt som bara den.

Tyvärr gick jag och Rebbe på samma kon och hon knep min till slut   

Sedan hade hon delat upp oss i lag och vi gjorde olika saker och samlade poäng. Sista saken vi gjorde var nog roligast. Vi fick en 1 liters tom flaska som vi skulle springa ut i vattnet och fylla och sedan tillbaka och hälla över vattnet i en stor dunke. När den var full skulle vi dra in den ca 5 meter och det lag som var klar först vann !

Lite som Robinson tävlingar!

Otroligt roligt och JOBBIGT. Att springa i sand är inte alls så lätt. Men jag skulle vilja passa på att göra REKLAM för Johanna som PT-tränare och som BOOTCAMP ledare.

Hon är JÄTTE duktig och hon vet hur man peppar.

Bootcampet kommer att fortsätta som vanligt på MÅNDAGAR i SOLBAKCEN kl 18.00 Ingen anmälan behövs utan bara att komma. Det kostar ENDAST 60 kr per gång och man gör bara det man orkar själv.

Sedan kan man ju leja henne som PT- Tränare och det finns en hemmsida på Facebook där ni kan se alla priser och saker hon håller på med.

Besök gärna sidan  PT Johanna på facebook!

Iallfall så idag får man dras med träningsvärk i benen och röv. Ganska skönt endå kan jag tycka.

Idag blir det jobb för hela slanten enda fram till nio ikväll. Inte vad jag vill, men det måste tydligen vara så. . . . . .

Nä nu ska jag göra klar mig själv för jobb och träning.

Så ha det så bra och kolla nu in PT Johannas sida!   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards