Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

God eftermiddag.

Av Isabella - 29 augusti 2014 14:08

Hej hej på er glad skitar.

FREDAG och gud vad jag har längtat till denna helg. Man uppskattar helgerna så mycket mer när man ibland är tvungen jobba helg.

Iallafall så i helgen blir det bara trevligheter.

Idag har jag haft lyx och bara jobbat till kl 12   Händer inte ofta men det hände.

Hunnit göra bort det jobbiga på gymet. Sitter nu här hemma och luktar på min odör och tänkte ta en dusch och snygga till mig lite. För ikväll ska jag ut på "Matfesten" med Maria och äta något gott och kanske ta några cider. Men inte så hemskt många för att i morgon bär det av mot UMEÅ !

Umeå umeå . . . björkarnas stad. Ibland när jag är där tänker jag att vilken skillnad det är på Umeå och Skellefteå. Alla är så konstiga och kulturella.

Eller så kanske det är jag som är konsitg och insnöad! Vem vet.

Micke har bjudit mig på en hotell natt på ett super nytt hotell och fixat en aktivitet   

Har nu under veckan försökt med kvinnliglist att få ur han vad vi ska göra men det har inte gått. Så jag har allså leggat i onödan   

Han har förseglat sina läppar och bestämt sagt att DU FÅR SE på lördag. Till mig gav han uppdraget att jag skulle fixa en resturang som vi skulle gå och äta på.

Har fortfarande inte bestämt vart vi ska gå så jag måste väl snabb goggla något ikväll i all iver.

Helgen kommer att bli bra, med mat, aktivitet och trevligheter.

Vad vore livet utan fest?

I mina ögon JÄVLIGT TRÅKIGT !

Så jag ska nu luta mig tillbaka och bara njuta av helgen!

Ska försöka ta några kort så jag har något roligt att visa er på måndag !

Kram på er så syns vi då !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards