Jag kan allt

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Isabella - 3 november 2014 11:40

Hej på er !

Nu harjag vaknat efter 4 timmars sömn i min underbart varam och sköna säng. Natt skiften avklarade och gud vad skönt det känns. När man vaknar så här på dagen så förstår jag att natt är ingenting för mig i längden. Min kropp vill liksom inte kliva upp kl 12, det är fel !

en jag har valt idag att kliva upp för att jag ska vända tillbaka dygnet, och att jag börjar jobba igen kl 16.

Inatt satt jag och fixade ett träning schema till denna vecka. Skrev upp aker i ett häfft och tänkker utmana mig själv lite på olika tider osv    Känner mig rätt peppad på att göra bra resultat och att seom dom blir bättre med tiden.

I dag börjar jag oxå operation ät inte godis,chips fram till nyår med undantag för jul afton.    Kommer att bli intressant när man bara av farten stopar skaer i munnen när man blir bjuden av dom äldre. så jag har funderat på att höra med någon tattuerare om jag skulle kunna få en akut tid och tattuera in på min ovansida av hand "TA INTE DENNA GOSAK, DET ÄR INTE VÄRT DET"    

Eller så försöker jag bara att kontrollera godis masken i min mage!

Har gjort mig klar för träning, la ut på facbook om någon av mina kollegor var interesserad av att träna idag, men det var då ingen, så jag får fara själv.

Jag har många som säger att vi ska börja träna ihop, men det är aldrig någon av dom som hör av sig när det gäller. Snart måste jag börja sparka dom i baken   

Idag ska jag köra stationer på gymet. Jag känner mig allt dum och ganska ivägen när jag drar fram saker. Tror oxå att folk tyckerjag är jobbig osv. Men det är bara jag som känner så och jag tror ingen egentligen bryr sig om vad jag gör. Jag hoppas att det inte är så mycket folk där när jag kommer , så jag kan ta lite plats.   

Nä gott folk nu har jag tjatat om träning nog så nu ska jag fixa min väska och lite mat till middagen som jag ska ha med mig. Vi syns kanske ikväll om jag hinner göra ett till inlägg eller nåt.



Av Isabella - 3 november 2014 05:56

God morgon !
Sitter nu och har börjat räkna ner tiden innan man får gå hem. Natten har varit bra och jag har hunnit städa upp min iphon och paddan på onödiga appar och lagt dom i fina rader. Har oxå hunnit göra en ny " slappna av" lista i spotify. Musik är något som har varit betydande i mitt liv jämt. Arg,ledsen,glad eller trött så har jag alltid kunnat tänka klart med musik i mina öron. Så snart finns det listor i alla olika tillfällen.
Brukar ni tänka som jag, att snart ska jag bryta upp från ekorrhjulet och göra något helt nytt. Det har jag gjort många gånger och jag väntar som på rätta tillfället. Men kommer det någon gång av sig själ?
Min dröm skulle vara att driva ett lantligt kaffe med lite djur runt mig. Djur där jag kan få olika råvaror ifrån och kunna ha ett typ mini zoo. Barn och vuxna ska kunna komma och klappa känna närheten till natur och djur.
Vad ska jag då ha för djur?
2 kor, höns, alpackor, hundar, struts, katter, får och lamm . Alla djur ska få leva så fritt som är möjligt och kunna röra sig fritt på gården dom som kan det.
Det ska vara en upplevelse att komma till mitt fik. En känsla av rofyllt och ett ställe där man sammlar energi på.
När och var ska jag öppna detta kaffe?
Kommer jag någonsin att kliva ut i den heta luften och göra mitt liv sårbart? Eller kommer man att forsätta med det man vet man har och det man vet fungerar, men som man inte riktigt kan känna samma önskan efter?
Tåls att ta en ordentlig funderare på detta.
Nu ska jag fixa mitt tränings schema för denna vecka så jag kan peppa mig själv att träna duktigt :)
Kram på er !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards