Jag kan allt

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Isabella - 6 november 2014 07:26

   jäklar vad det ska måste vara kallt. Jobbade igår kväll och var som tvungen bryta lös fingrarna från styret när jag komme hem. 

Lyckan var som gjord när jag fick ett sms från Micke.

Älsklingen har fått post idag!

JAAAAAA nu har mina nagel saker har kommit    Halva dagen igår sprang jag runt och fantiserade hur fina mina nagalar kommer att bli nu. Så nu idag om jag hinner jag prova mitt nya styling kit. Igår fick jag mig ett härligt skratt när jag besöket en vårdtagar. Hitta på bordet att födelsekort och frågade då om hon fyllt år? Hon svara då. . . . (Hon är jätte dement)

-Joo jag tror det(skrattande) ,men jag kommer då inte ihåg vad jag fyllde (hon skrattar ännu mer)

Jag säger med ett lite skämt samt sätt. . . .

-Ja men det spelar ju ingen roll att du inte kommer ihåg, du får ju både gå på krogen och systemet så det är lugnt.

Hon börjar skratta hysteriskt och säger.

-Ja men visst ser du, tur jag får det, visst har jag det bra !

Till er som läste min blogg igår kan jag meddela att min murrvmuff till cykeln är EJ hittad!    ska göra ett nytt försök att kolla igenom garderoben igen. Tydligen har garderoben slukat Mickes täckbyxer oxå. Micke sprang runt och letade dom i morse utan framsteg.

I går iallfall så kan jag säga att det var kallt om murrvan. När jag skulle hem så var det äckel frost på sadeln??   

Kände bara hur murrvan vill krypa in i mig?? Ännu mer än vad den är allså.

Idag mina läsare blir det träning, jobb (gode gud gör så vi inte behöver jobba över igen), hem och se lite tv innan man ska krypa i säng. Allså inget spännande direkt.

Vi synes sedan om jag inte fastnat på min cykelsadel!



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards