Jag kan allt

Alla inlägg den 7 november 2014

Av Isabella - 7 november 2014 07:27

Mopppis lever till fullo. Han har tagit mig hela vägen till jobbet idag och vi känndes som ett igen. Han har ju fått vila nästan hela sommaren för att jag gjorde sönder tassen på han och han var tvungen att fara till dr Micke och fixa sig.
Idag är det iallfall fredag och sista jobb dagen på denna vecka. Känns super skönt och helgen kommer att bjuda på flygning,tunellbana och tåg. Allt detta kommer att utspela sig i morgon då vi tar flyget mot Stockholm. Åker in till stan och kollar in Monter trucks på Frinds Arena. Sedan tar vi tunnelbanan in till city letar upp en resturang och äter en super middag och sedan söker vi oss mot t-centralen för att hoppa på tåget mot Bastuträsk.
Mest spännande kommer det att bli att åka tåg ! Det har jag aldrig gjort och jag väntar med späning på att vaggas till sömn : )
Vi har bokat liggvagn så hoppas på att man kan sova ordentligt.
Idag gott folk och alla gotte grisa kan jag meddela att det är kladkakans dag ,så idag kan alla som vill festa till lite med glädje och mumsa kladdkaka.
Själv kommer jag inte baka en kladdkaka för att jag är inte super fan av den. Troligen kommer resterande av familjen protistera för dom ÄLSKAR kladdkaka och dom kommer att kräva en. Men kommer att lugnt och psykologiskt förklara att på Coop finns detta fenomen och vill dom ha så får dom vända sig dit.
Nu folket blir det att invänta att min vårdtagare ska vakna så man har något att göra. Sedan jobbar jag på till 16 och kommer att åka hem på Moppis och väl hemm blir den ett riktigt orginal "fredasmys" ! Ikväll serveras TACO till middag. Och kanske lite chips till tve kvällen.
Kram på er så syns vi en annan dag.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards