Jag kan allt

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Isabella - 11 november 2014 19:38

. . . . . . sitter jag här nu och kollar in tven där dom bakar choklad tryfflar . . . . mummmsssss   

Vad väntar jag på då . . . . .

. . . . . jo jag inväntar typ världens pinsamaste program "Hollywood fruar !

Allså denna Gunilla vill man ju typ gömma undan ibland. Min gissning är att hon spelar en roll, att hon tror att hon ska spela en roll i denna serie, för att vara så där otroligt konstig är ju inte troligt eller ? ?   

Att inte ha insikt det minsta förvånar mig. Nog kan man ha dåligt insikt ibland men inte som hon. Men utan henne skulle man ju inte vilja se denna komiska serie så nu sitter jag här och väntar på det magiskt roliga tanterna.

Igår snackade jag med min "jätte bästis" Stina om helgens bravader.

Julgalan går ju av stapeln och vi har ju så fantasktiskt fina biljetter dit. Har verkligen längtat efter denna show och över att få gå ut och svira mina lurviga ben.

Allså  SÅÅÅ många artister det kommer att vara och SÅÅÅ mycke folk det kommer att vara och SÅÅÅÅ fina kläder jag får ha på mig och SÅÅÅ mycket jag ska pimpa mina naglar , blir så glad bara jag tänker på det.

Föresten vill ja oxå passa på att varana alla cyklister för i morgon. Nu är det "smyg blixt" halka ut. ikväll skulle nämligen Micke skulle cykla upp på hockyn och hann bara till första tunneln här borta. Där vurpade han ORDENTLIGT   

Han har skrapat upp hakan och handen, fått styret i revenet så han tror han fått en spricka. Så nu vet ni att det ÄR JÄVULSKT halkigt ute.

Idag har jag haft en ra jobbar dag. Har skrattat, ätit en bulle, lunchat med kollegor och haft det mysigt med mina vårdtagare. I slutet på dagen så var jag tvungen att PANIK lägga schema på 12 veckor . . . . . . HERREGUD vad jobigt.

Att tänka och räkna och försöka bestämma när man vill vara ledig är svårt.  Att lägga ut 5 jobbar helger på 12 veckor att få inte 9-10 kväller på 4 veckor är en pers!

Men nu har jag gjort det och ja, jag vet inte hur det egentligen vart ?   

Har lagt tre helger i på en månad för att jag åker till Chile och behöver alla pengar jag kan få, sedan innebär det att jag kommer att få jobba mindre helg resterande veckor som är kvar och det inneär oxå att när jag kommer hem EFTER resan så kan jag vara lite mer med familjen.

Nää nu behöver jaginte vänta mera för nu har det börjat och jag kan inte konsentrera mig på att skriva mer. Så nu säger jag hej hej på några timmar och kommer tillbaka i morgon med ett kanske roligar inlägg !

PÖSS PÖSS



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards