Jag kan allt

Alla inlägg den 2 juni 2020

Av Isabella - 2 juni 2020 09:27

Ja ha då jobbar man hela dagen idag OCH det ska ju vara typ 28+ idag ? kändes ju som jag behövde vara hemma och sola. Men man kan ju inte få allt man vill. I går laddade jag dosetten med medicin, och började knapra.
Nu har jag gått kanske lite för länge med höften och jag önskar ibland man var lite mer som en barbie. Att man bara kunde ta loss benet och lägga det på paus tills det vilat upp sig. Och sedan bara klicka till det.
Men tur jag har en där hemma som erbjuder sig att massera mig. Igår på jag mig över han som om man skulle få smisk och han masserade skinkan och höften.
Det är ju en jäkla tur ingen ser oss. Skulle nog kunna missuppfattas. Jag ligger där utan byxor och skriker till då och då och han ber mig ligga still ?
Igår lagade jag en ny mat rätt. Den var lite asiatiskt inspirerad. Potatis salladen jag gjorde till den var jätte god och kommer att lägga ut receptet vi ett senare tillfälle.
Det var en lite så där nyttigare potatissallad.
Nu ska jag jobba på lite

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards