Jag kan allt

Alla inlägg den 4 februari 2021

Av Isabella - 4 februari 2021 21:02

Ikväll hände det. Jag beställde de där byxorna Jag sneglat på typ I två veckor.

Varför blir man så jäkla snål ibland? Jag jobbar heltid och vi är två som delar på hushållet. Jag har råd. Men jag tvekar ofta och så ångrar jag mig sedan att jag inte köpte sakerna/kläderna. Snål drag kallar jag det. Men nu när min mage dragit ihop sig en aning och jag kämpar på så är jag värd nya mysiga byxor ? Så ikväll blev jag fri gjord från snåltarmen och tryckte på köp.
Helgen knackar på dörren och den börjar redan till lunch för mig. Jag har nämligen hundvakt i morgon och jag är så glad att min hundvakt kvinna vill ha henne en stund i morgon. Jag har jobbat heldagar hela veckan och Doris har varit själv jätte mycket. Det dåliga samvetet tär i mig.
Men tur hon är en jävla snäll hund och bara sover när jag är borta. Men i morgon får både hon sällskap och jag får sitta kvar på jobbet med min kollegor, utan att måste stressa hem och rasta Doris.
Det är lyxigt för mig. Sedan fortsätter jag lyxen, med att vi går ur på Texas longhorn och äter middag med Jörgen och Emelie. Så jag slipper laga mat oxå. Fan vad jag känner mig lyxig. OCH som toppen på isberget så släpps en nu Beck film i morgon.
I love helg ...... ?
Ha en skön helg på er mina läsare.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards