Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

1½ dygn senare

Av Isabella - 13 juli 2010 07:55

Hahahah det har nju då inte gått lång tid dena jag slutat.....  haade önskat jag kunnat skryta med typ att jag varit rök fri i 10 år.......  

Ja ja  nu skiter vi i det och går vidare. Idag känner jag mig ful , tjock och irri. Tror det går över när jag tar mig ut i solen och bara får lägga mig på en sandig filt. Som sakt det blir nog bad idag med. Ska göra i ordning lite mat i fikarväskan och dricka och lite gotta och sedan bege oss mot stranden. Det gäller ju att få en bra bilplats på badet. Blir att äta hos mamma igen efter badet och sedan hem.

Idag kanske det blir lite bilder. Förstn, mitt jobb har flytta och dit dom flyttat så finns inte internet...  Så det är därför jag inte har kunnat uppdatera på kvällarna när jag jobbat.

Måste faktiskt säga att bloggadent känns just nu lite lite jobbigt. Jag har typ några få människor som komenterar. DEt som är finessen med detta bloggande är ju att man vill ha lite lite respons. Jag har sakt det förr och jag säger det igen, ni som läser får gärna skriva i gästboken eller komentera både bra och dåliga grejor direkt i inläggen.   

Nä nu ska jag kliva upp och se om jag orkar fara ut en spring runda nu direkt.

Ha det nu bra så hörs vi så fort jag har tid igen.   

 
 
Ingen bild

Emma

13 juli 2010 09:15

Ja, visst är det så att man vill ha respons. Jag gillar din blogg iallafall som jag skrev på FB idag! Kram

 
Åza

Åza

13 juli 2010 12:46

Heeej!
Tack för ditt inlägg,alltid kul när folk skriver =)
Vad duktig du är ang.rökningen..Vet precis hur du känner då jag själv har varit flitig både rökare och snusare men är numera fri från det...MEN det var inte lätt...Kämpa på!!! =)
Ha en bra dag!! kram

http://aza.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria G

13 juli 2010 13:59

Som vanligt så är det SÅ kul när du lägger ut bilder på bloggen. Hoppas att tobleronen smakade bra. Själv var jag bara ett nummer i från att vinna en jätte chokladkaka,SUCK!! Jag fick nöja mig med god mat :) Förstår att det kanske inte finns så mycket tid till bloggandet nu när det är sommar och man är ute och grejar, men jag kommer att kika in och se om du skrivit något. Ha det gott 8)

 
Ingen bild

Linda

14 juli 2010 06:30

You can do it Bella:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards