Jag kan allt

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Isabella - 14 juli 2010 17:20

Kolla in denna komentar jag fick. Tycker visst att det var lite gulligt och rart men man undrar ju hur hon eller dom hittade min sida. Var det en slump att hon satt på jobbet och kollade runt på rasten, ELLER har dom koll på oss....??? BIG BROTHER IS HER:::HAHAHAHA......  


Hej!

Jag heter Susanne och jobbar på Telias kundservice.

Tråkigt att läsa att du har missförstått din Refilltjänst så länge. Det är inte alltid lätt att hålla koll på allt :)
Om du vill läsa mer om Telia Refill kan du göra det här: http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/mobilt/kontantkort/

Med vänliga hälsningar
Susanne Boström
Telia Kundservice

Av Isabella - 14 juli 2010 13:26

Har nu varit in till stan och varit in till TELIA!!!! Det var ju som jag trodde. Jag är blåst och har typ varit det i tre till fyra år. Altt var mitt fel, som vanligt.....  Jag har ALLTID trot att det finns bara ett sortens kontant kort, och om man laddar det med 100 eller 150 elelr 300 så har man gratis sms. Så jag har ju alltid gjort det. Har ofta tyckt att pengarna tar slut snabbt, men trott i min enfalld att ..ja ja jag ringer väl myck....  Men nu idag har det ju gått upp ett ljus för mig. Det finns ju inte bara ETT srtens refilkort. Nu tycker ni andra som har lite kolla att jag är lite blåst, kanske jag är det, men har väl inte orka lägga ner enerig på detta. Men tydligen kan man ha Telia flexibel. Som jag har tydligen haft, och så finns det Telia vänner , som jag trodde jag hade och så tror jag det fanns ett till alternativ. Men iallfall så NÄSTA gång jag laddar mitt kort har jag FRIA SMS.   

Efter jag skrev förra gången skyndade jag mig ut och spolade vatten i fimp burken. Mycket bra gjort av mig.

Nä nu är det bara att börja små städa och sedan blir det nog en bok i soffan. Rbbe har lovat att göra mat i dag till mig så det blir spännande.

 

Till Henke: Tack för att du tyckte lite synd om mig. Tycker själv att det har jävlas lite för mycke just nu, men det är ju inga stor grejor, men do mkänns hemskt stora nu när man försöker att leva lite sundare.

Av Isabella - 14 juli 2010 10:55

Inne på tredje dygnet nu. Tror jag....jo om jag slutade i söndagskväll. Dom flesta säger att detta är den värsta dagen. Har ju gjort detta hundra gånger och jag vet att jag klara det, men jag ska då inte förneka att detta är en jävligt jobbig dag. Men det är ju skit tur att man inte har några pengar. Har tyvärr hemskt många långa fimpar ute här på min altan, tror jag ska skynda mig att spola vatten i burken efter detta inlägg. Idag blir det inte så mycke. Ska städa här och sedan tror jag att jag ska lägga mig och läsa och vila. Jag ska jobba inatt, så Rebecca kommer att vara själv. Igår kväll glömmde jag smsa Micke. Vi brukar alltid säga god natt, så jag ställde klockan på 6.00 för att säga god morgon till han. Och allt i onödan. Jag skrev

-God morgon älsklingen jag saknar dig, ta det lungt nu idag. puss puss.

Trycker på knappen Skicka.......

Och det skickas INTE!!!!

Kollar dirkt upp hur mycke pengar jag har. Slut...!!!!!

Men det roliga är ju att jag ska ha typ 2500 fria sms..... Vart fan är dom. Visst jag smsar en del men inte mycke och jag kanlova er att 2500 den den 24 juni har jag inte gjort slut på. Så just nu kan jag inte ringa eller smsa.....

Just nu funderar jag på , förstora jag allt pgr av att jag slutar röka och tycker förbaskat synd om mig, ELLER har jag lite mycke otur nu????

Tyvker det är något som inte går min väg hela tiden.

Iallfallaska jag åka i9n till Telia nu och komma upp om det är något fel eller vad detta beror på. Förmodligen har jag ingenting att hämta där, men jag måste kolla iallfall.

Hej hej vi hörs en annadag mina trogna vänner......

Av Isabella - 14 juli 2010 10:13

Som ni såg så tänkt jag ju ut  och springa på morgonen. Det gjorde jag oxå, det var ju varmt och soln sken och jag var rätt positiv när jag for iväg.   

Kom hem drog upp Rebecca för en dag på stranden med kusinerna från Stockholm. Jag packade mat och fika och en bra bok och grejor pluss kameran. Tänkte detta kommer att bli en toppen dag..........

Men direkt man klev utanför dörren började molnen hopa sig..!!!!  

Och inte var det ett lite skit moln heller.....nä världens största regn moln   Så när vi var på väg mot Sjöbotten började det ösa ner en massa regn. Var ju bara att fara till mamma som var i stugan och sätta sig där och vänta. Jag hartar att vänta.....och specielt nu när man inte kan röka. Tänkte ju då att

- Nu ska jag tänka positivt. Detta är ju bara ett "ille" och sedan kommer solen att komma och vi kan fara och lägga oss på stranden.Hahahah jo det slutade ju efter typ 2 timmar, men vart fasen tog värmen vägen då??? Jo tillbaka till Ryssland. Barnen tjatade och jag kokade mer och mer inombords. Men men jag behärskade mig. Typ vid tre tiden for jag och Åsa in till stan och handlade lite grejor. När vi skulle komma tillbaka så hade vi lovat barnen att vi skulle fara. På väg mot stan känner jag hur det händer!!! Det som inte får hända!!! Den kvinnliga veckan börjar!!!! JAHA var bara att fara förbi hemma och byta om till vanliga kläder!!!  Så sedan for vi ju och badade men jag fick lungt sitta på stranden och kolla på. Jag och min kamera. Tror bestämt jag ska döpa min kamera, då kanske folk tror att jag har en vän iallfall. Tex  om jag berättar att jag och Nils satt kvar på stranden och kollade in folk som badade. Tror det blir så men inte namnet Nils, ska komma på något annat namn. Kvällen bestod av god mat och en massa snack.

   

Lite godis jakt vart det oxå i sjöbotten.

    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards