Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Jag är blåst....i tre/fryra år typ

Av Isabella - 14 juli 2010 13:26

Har nu varit in till stan och varit in till TELIA!!!! Det var ju som jag trodde. Jag är blåst och har typ varit det i tre till fyra år. Altt var mitt fel, som vanligt.....  Jag har ALLTID trot att det finns bara ett sortens kontant kort, och om man laddar det med 100 eller 150 elelr 300 så har man gratis sms. Så jag har ju alltid gjort det. Har ofta tyckt att pengarna tar slut snabbt, men trott i min enfalld att ..ja ja jag ringer väl myck....  Men nu idag har det ju gått upp ett ljus för mig. Det finns ju inte bara ETT srtens refilkort. Nu tycker ni andra som har lite kolla att jag är lite blåst, kanske jag är det, men har väl inte orka lägga ner enerig på detta. Men tydligen kan man ha Telia flexibel. Som jag har tydligen haft, och så finns det Telia vänner , som jag trodde jag hade och så tror jag det fanns ett till alternativ. Men iallfall så NÄSTA gång jag laddar mitt kort har jag FRIA SMS.   

Efter jag skrev förra gången skyndade jag mig ut och spolade vatten i fimp burken. Mycket bra gjort av mig.

Nä nu är det bara att börja små städa och sedan blir det nog en bok i soffan. Rbbe har lovat att göra mat i dag till mig så det blir spännande.

 

Till Henke: Tack för att du tyckte lite synd om mig. Tycker själv att det har jävlas lite för mycke just nu, men det är ju inga stor grejor, men do mkänns hemskt stora nu när man försöker att leva lite sundare.

 
 
Telia Kundservice

Telia Kundservice

14 juli 2010 15:19

Hej!

Jag heter Susanne och jobbar på Telias kundservice.

Tråkigt att läsa att du har missförstått din Refilltjänst så länge. Det är inte alltid lätt att hålla koll på allt :)
Om du vill läsa mer om Telia Refill kan du göra det här: http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/mobilt/kontantkort/

Med vänliga hälsningar
Susanne Boström
Telia Kundservice

http://www.telia.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards