Jag kan allt

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Isabella - 20 juli 2010 16:47

Japp nu väntar jag barapå mitt middagsfrämmande. Burken är snart öppnad , potatisen klar och allt är hackat som ska hackas....

Tror banne mig detta är det godaste man kan äta. hörde ryktas om att EÚ vill ha bort den. Kan väl säga så mycke som att om det blirnågot tjafs om detta så kommer jag Isabella Lindgren att personligen slåss för mitt liv....rör inte suringen era jävlar.......!!!!   

Av Isabella - 20 juli 2010 08:45

Ja nu är det redan tisdag. Fasen dagarna bara springer iväg. Särskilt när man jobbar natt, då förrsvinner dom som fortare....fast kanske inte men det känns så.   Men iallfall så igår for ju Micke till stugan, Rebbe var på Vitbergsbadet och badade  och lilla jag vart lämnad ensammen hemma. Vad göra.......  Jo jag satte mig på nätet och kollade runt lite. Och hittade denna fantastiska video. Allså hur jävla snygg är han från en skala 1-10?

Ja visst fan vet jag oxå att han är bög, men han kan ju typ vara den snyggaste kille en då!!! Eller??? Tror banne mig det inte finns något sexigare än killar som kan röra sig till musik. MMUUUUSSSS kille där ni. Nä nog pratat om denna man. Resten av dagen bestod av att vila och fixa hem dotter och sedan fixamat och sedan jobba. Inatt har det varit lite stökigt, så jag är trött som bara den. Ska krypa ner i sängen nu och hoppas på att det kommer bättre väder när jag vaknar. Föresten så har man ju fått barnbidraget idag.....-och detta innebär för mig.....  just det att jag kan ringa och smsa nu. GRATTIS TILL MIG!!!! Och dessutom har jag nu 2500 fria sms...hahahaha. Nä god natt eller god dag eller hur man vill formulera detta, så hörs vi sen.   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards