Jag kan allt

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Isabella - 3 juli 2010 05:34

Har funderat på en grej i veckan. Förra veckan var jag ute bland folk. Träffade då en människa som jag då tidigare har pratat med när vi träffas. Visserligen var det längsen...eller nä det kanske inte var så länge sen. Men iallfalla. Jag har då människan på facebook. Vi har aldrig umgåtts men vi vet vem vi är förvaranndra och vi har då pratats vid tidigar flera gånger...   Ni vet en sådan där ytlig kontakt. Men nu till saken....

Vad är det med människor som inte kan hälsa???? Man ser på varandra och man är just på väg att häsla ett glatt hej..... och så ser man hur dom i sissta sekunder vänder bort skallen för att låssas som om dom inte såg en ??? VA ??

VAD är det för vitts med det då??? Mycker patetiskt tycker jag...

Just den här människan var ju senare tvungen att komma fram och prata med  min kompis ...hahaha ....men fortfarande spelade människan "allan ballan" och kunde inte hälsa!!! VA ...hur tänker man då???? Pinsam och konstig tycker jag.

  

Jag säger bra.......

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards