Jag kan allt

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Isabella - 7 juli 2010 16:43

Ja nu blir ni nyfikna!! Nu trodde ni att jag skulle vara vulgär och skriva att jag har gjort en snabbis...hahahahah   Nä det kan ni glömma. Sitter nu här och väntar på min dotter som har gått till stan på festivalen. Har själv oxå varit in sen SNABBIS till stan. Där kom den sabbisen. Jag och mamma föjldes åt och var där och gick runt för att kolla in årets festival. Faktiskt fanns det några nya mat stånd. Inte riktigt samma som förra året. Roligt tycker jag....  

Sen vill jag passa på att rekomendera min gammlas kompis Therese och hennes man står på stan och säljer kulglass och KLÄMM MACKOR! Dom står vi hörnet just mitt i mot där blommster affären (hörnet där Indiska är)ligger. Först och främst så var dom jätte goda och sedan så var priset inte som alla andra. 35:- eller 45:- med dricka. MYCKE billigare än vad alla andra är.Och dom var stora oxå. JAG rekomenderar varmt mackorna.   

När vi gick där i lungnar ro så ringde kommunen,  dom ville att jag skulle jobba natt i natt. Har ju inte tänkt ta på mig mer jobb denna månad för jag kommer att jobba redan 214 timmar på mitt vanliga jobb. Men jag kunde inte säga nej, så det blir jobb i natt oxå. Så nu ska jag vila och sedan åka och jobba i natt. Kram på er så hörs vi i morgon.   

Av Isabella - 7 juli 2010 08:20

Hej på er. Som ni visst skulle jag ju på stranden igår. Så vart det oxå. Jag packade en kylbag med sallad och fika och frukt. Massa handukar och filtar och sedan for vi- Visst det var ju varm som bara den men vad händer efter typ en timme.....  Jo alla himmlans moln i världen kommer och hopar sig . Så vi låg där till tre på eftermiddagen och v'ntadepå att solen skulle tränga igenom. Så himmla typiskt. På efter middagen kom Lollo och åt med oss. Sedan var ju en snabb promiss till Mari och Emil. Sedan for Lollo hem och jag lamig i soffan för att se film. Somnade som vanligt och vart som tur var väckt av Micke som ringde och sa god natt och att han älskar mig....  

Tack vännen älskar dig med.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards