Jag kan allt

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Isabella - 21 juli 2010 20:04

Hej min läsare   

Dagen har varit ok, och rätt njutbar. Började morgonen med att hämta hem Micke från Innansjön. For bara hem och tog en dusch, och sedan gick lilla 360 raka spåret till stugan.   Nu kommer den delen av bloggen då kanske inte alla ska läsa. Kanske dom som är min släkt eller dom som är känsliga. Jag vet inte...känner väl att en bloggg är en blogg och det är väl det snuskiga och det otroligt hemliga folk vill läsa...elller?

Jag tror redan ni fattar vi denna tid vad som hände i stugan vid min ankomst. Kan vara behövligt ibland. Är som svårt att få till det när man har stora barn hemma. Dom är ju för tusan vakna längre än oss gammlingar OCH dom höt allt. Så vi passade på att få till det i stugan....  

Sedan for vi förbi Steffe och väckte upp han. Hem och då var det ju tänkt att jag skulle sova, men jag hade ju hyrt en film igår som jag skulle se på jobbet, men dvd fungerade INTE   , så jag var ju tvungen att se den nu när vi kom hem från stugan. Så jag såg den och somnade TYVÄRR i slutet!!! Typiskt skit jag!!!! Så nu skulle jag vilja veta hur snabba chass slutar.   

Så jag somande nog inte förrän efter ett. Och sov inte alls länge. Det var varmt, jag var nyfiken och det var varmt igen.Till middag vart det bakpotatis med skinkröra. Sedan vart det sängen igen , men jag har tyvärr inte sovit, men vilat lite..hihihihihi

Så nu mina vänner är jag alldeles snart på G till jobbet.   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards