Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Tredje dygnet

Av Isabella - 14 juli 2010 10:55

Inne på tredje dygnet nu. Tror jag....jo om jag slutade i söndagskväll. Dom flesta säger att detta är den värsta dagen. Har ju gjort detta hundra gånger och jag vet att jag klara det, men jag ska då inte förneka att detta är en jävligt jobbig dag. Men det är ju skit tur att man inte har några pengar. Har tyvärr hemskt många långa fimpar ute här på min altan, tror jag ska skynda mig att spola vatten i burken efter detta inlägg. Idag blir det inte så mycke. Ska städa här och sedan tror jag att jag ska lägga mig och läsa och vila. Jag ska jobba inatt, så Rebecca kommer att vara själv. Igår kväll glömmde jag smsa Micke. Vi brukar alltid säga god natt, så jag ställde klockan på 6.00 för att säga god morgon till han. Och allt i onödan. Jag skrev

-God morgon älsklingen jag saknar dig, ta det lungt nu idag. puss puss.

Trycker på knappen Skicka.......

Och det skickas INTE!!!!

Kollar dirkt upp hur mycke pengar jag har. Slut...!!!!!

Men det roliga är ju att jag ska ha typ 2500 fria sms..... Vart fan är dom. Visst jag smsar en del men inte mycke och jag kanlova er att 2500 den den 24 juni har jag inte gjort slut på. Så just nu kan jag inte ringa eller smsa.....

Just nu funderar jag på , förstora jag allt pgr av att jag slutar röka och tycker förbaskat synd om mig, ELLER har jag lite mycke otur nu????

Tyvker det är något som inte går min väg hela tiden.

Iallfallaska jag åka i9n till Telia nu och komma upp om det är något fel eller vad detta beror på. Förmodligen har jag ingenting att hämta där, men jag måste kolla iallfall.

Hej hej vi hörs en annadag mina trogna vänner......

 
 
Smålänningen

Smålänningen

14 juli 2010 11:43

Ja det låter som du har otur. Men med tanke på vad som hänt dig dem senaste dygnen så kan man inget annat än tycka liiite synd om dig :)

http://liljengren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards