Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Kärlek,foto,fest,godmat

Av Isabella - 28 november 2011 11:24

Helgen har passerat och allt detta har den innhehållit och mycke mer.

Allså så trevligt det har varit. Fredagen vart lugn och sannsad med teve tittande. Lördag klev jag upp och gjorde iordning alla objektiv och kameran för att fota familjen Berggren/ Hedlunds (tror jag det var) i studion. Allt känndes super tills man ska börja fota. Nervöst och svårt med ljuset. Fan vad mycke man har att lära.

Men tänk vad roligt at lära oxå. Iallfall så fotade vi i två timmar och efter den första timme kom jag på en bra inställning. MEN MEN det var många fina bilder och jag känner mig rätt nöjd.

     

Resterand bilder kan ni se på min fotoblogg fotomamma.ploggplatsen.se länken finns oxå här brevid i menyn.

Efter fotogaferingen vart det hem och lata sig en stund. Lördagkväll bestod av lite alkoholintag i trevligt sällska. Micke,Jonas och Camilla. Vi gjorde en mini pub runda. Allt var ganska stilla lugnt med många skatt.

Vi funderar nu på om det Kan vara så att vi är förståndshandikappade allihop? Söndag vaknade jag kring 8 med sen satans värk i mitt ena ben. Kan typ inte gå i treppor normalt? Har nu funderat på vad har jag gjort hel snöndagen.

Till slut gick ljuset upp eller om ni vill säga hissen upp går det bra oxå. Det är ju från fotograferingen. Det är jobbigt att fota eller så är jag SUPER ORTÄNAD! Jag skulle gissa på det sissta förslaget. Söndag var vi på loppisar på förmiddagen, eftermiddagen bestod av redigera lite foton OCH så lagade jag typ en NOBEL middag. NI kommer att få recept på detta i kväll. Detta måste ni prova!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards