Jag kan allt

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Isabella - 1 april 2012 23:00

Tjen mitt bena  

Helgen har passerat med buller och bong. Började fredag med att skratta mig harmynt pgr av att SAIK slaktade AIK helt och håller.

Lördag morgon blev en tidig morgon pgr av att vi drog till Luleå för att se på fotboll.

Den första matchen började kl 10 och den slutade 1-1   

Sedan var dagen ledig för fria aktiviteter. Barnen for till kansliet där de skulle sova och vi föräldrar fick ledig tid fram till söndagen.

Jag och Micke drog mot äventyr vi  

Loppis äventyr, Micke hade dragit ut en lista på seconhand affärer som vi besökte.

Vi hittade väl i princip inte ett skit! Sedan drog vi till hotellet "PARK HOTELL" i stan. Vill verkligen rekomendera det till alla jag känner. Dom är billigast i Luleå. Ska´man bara sova en två nätter, så är detta perfekt. Fina rum, sköna sängar, frukosten räckte gott och väl till. Visst inte var det en SUPER gigantiskt frukort, men alldeles tillräckligt. Det fanns kaffe,te,jucie, mjölk fil,flingor ägg,skina,salami,pastej,ost,kaviar,marmelad,hårt bröd,mjuktbröd,rostatbröd. Behöver man något mer?

Iallfalla så efter vi käckat in så kollade vi upp en resturage. Det var en thai resturang, MEN jag gjorde dumheten att ta en  "entreco"     ! Mycket dumt av mig! Det var INTE gott. Seg och jävligt och framförallt smak löst. Dåligt och jag var skit besviken. Sedan hem till hotellet igen och lägga sig fram för tv och sova.

Vakande idag och kände mig himmeles ut vilad. hoppade in i duschen och sedan till frukosten.

Sedan vart det fotboll för hela slanten.

OCH OJ OJ OJ vad duktiga flickorna var i dag. Dom spelade tre matcher idag och dom vann alla!

Stort grattis tjejor ni var super duktiga!!!

   

All denna tränging bevisar sig verkligen här!!!

Efter tre intensiva matcher så fick vi dra oss hemmåt. Väl hemma så var det ju dax för SAIK att ta sig ann AIK i Stockholm. Och vi behöver väl inte prata om det..........Skärpning!!!!

OCh nu på jobbet, det är min helg.

Kort sakt, skratt,mat,godis,lyx, fotboll och mys.

Mer kan man inte önska sig.

Från det ena till det andra..... här kommer det en bild på figurerna Rebecca och jag målade i vekcan när vi var på keramik målning. Rebecca har gjort draken och jag ägget.

 


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards