Jag kan allt

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Isabella - 15 april 2012 23:17

Allså mina läsare, vad är det som händer?  

Jag brukar typ aldrig vara sjuk förutom lite hypokondriskt sjuk. Men nästan aldrig på rikt. Och redan i går natt kännde jag att det känndes konstigt i näsan och halsen och att bihållorna började värka. Det var ine så hemskt farligt, men att det höll på att hända något kan jag lova.

För idag har bihållorna värk mer och mer och nu har jag ont och är tätt i näsan och ont i huvudet??


VARFÖR  JUST NU? 

Jag ska ju för böveln börja min tävling i morgon och jag behöver VERKLIGEN inte bli sjuk just nu

Nu är det väl så att jag inte är döds sjuk, men jag vet ju att man kan inte ta i 100% om man ska vara förkyld och snorig........

Och 150 % måste jag gå in med om jag ska kunna vinna över Micke. Har tagit en alvedon nu och hoppas på att detta bara är på natten och försvinner till i morgon.

   

 

Av Isabella - 15 april 2012 20:39

God kväll mina vänner. Söndag och hela helgen har passerat. Alla vet vid detta lag att jag har jobbat och det innebär ju att det INTE har hänt så himmla mycke.

Iallafall så nu kommer första inlägget på min nya kategori

Biggerst loser"hemman version".

Idag har jag och Micke gjort upp Regelerna och hur vi ska gå till väga.

Detta gäller.

Invägning idag, mott av buk och bröst. Sedan vägning och mätning varannan vecka.

Vi håller på i tvåmander och två dagar. Hur vi ska gå ner i viket finns det inga regler runt.

Den som vinner efter tidens slut, som har gått er mest procent messigt vinner 2000:-


Mina mott och vikt idag.


VIKT: 68kg

BUK: 102

BRÖST: 111

Jag laddar med en godis hejdå påse just nu och ska försöka tala i mantra hela natten.

Jag kommer att byta ut "jag ska aldrig mer röka i hela mitt liv" till "jag ska inte köpa godis eller chips"  

Jag kommer även inatt att sätta upp ett tränings schema SOM ska följas.

Så kom igen nu och heja på mig för nu åker jag..........


Av Isabella - 15 april 2012 02:26

Idag har det blivit den 15 april och min älskade mor fyller år idag.

Denna vecka har bestått av en ända lång ringsingnal. Allt beror då på denna förbaskade sjukdom.Den gör sig mer och mer till känna och jag står här bara och ser hur min mamma försvinner bit för bit från oss.Jag blir så himmla arg ,ledsen och fustrerad över detta ibland att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv?

För er som inte ser henne varje dag märker nog INGETING på henne skulle jag tro.

Men som idag. Jag skulle bara ringa och kolla hur det var med henne. Dirket när hon svarade hörde jag hon var ledsen. Frågade vad det var och hon berättade att hon ringt färdtjänst för att få hem henns Ove i morgon. Dom skulle kuna komma med han men inte ta tillbaka, pgr av att det skulle vara någt i Boliden och alla bilar skulle vara där? Hon var riktigt ledsen och började snacka om att han kanske kunde stanna till på måndag, men det går inte sa jag, det blir för tungt. Lovad att ordna detta . Ringer Oves dotter och hipps vipps så är det fixat, hon kommer och tar tillbaka Ove. Tack så himmla mycke du är en räddande ängel. Du gjorde nog mammas dag nu, att få hem sin man var viktigt för henne. En annan sak som jag fick höra i veckan var.....

Hon har pratat om att beställa smörgåstårta, hon har ringt och frågat en massa saker, jag har berättar vart och hur man gör. Hon sa hon skulle göra det men det gjorde hon inte. VARFÖR? Jo för hon har aldrig gjort det förr (för hon har nästan alltid gjort dom själv) och allt som INTE är en rutin blir skit koplicerade för henne. Iallfall så säger hon til mig i går. Jag frågade om hon beställt, men då säger hon...

Nä men jag ska göra en själv, det borde jag väl klara???'

Älskade mamma......jag skulle gärna ha hjälpt , men i helgen jobbar jag och idag hade gumman en match. Sedan har jag prioriterat min söm för att orka med själv.

Iallfall så vilja jag med detta inlägg såga


GRATTIS ÄLSKADE MAMMA VI ÄLSKAR DIG   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards