Jag kan allt

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Isabella - 7 april 2012 10:18

God morgon på er. Sitter nu och tar en micro paus. Har redan gjort efterrätten, ska snart bege mig in i förrätten. allt verkar flyta på här idag. Kan kanske beror på att jag sickade i väg gubben och barnen ska ut och barnarbeta på coop men att sätta ut lappar på bilarna.  

I torsdag så var det ju kärringarnas dag. Men tydligen i denna stad/ gata så finns det inga kärringar?

Det kommer ALDRIG någon till oss, men detta år hade vi tur och det komme en super blyg men söt lite kärring.

Super söt och Rebeccas kusin. Tack lilla kärringen du gjorde min dag    

Igår var det ju LLLÅÅNNGG FFRREEDDAAAGGG och det var verkligen det oxå. Fan vad lång dagen var. Ungarna var och bade på badhuset, Micke var och fiskade och lilla jag var själv som vanligt.

Till middag ordnade vi en lite mini påsk middag. Min bror var  bjuden och han tyckte det då var hemskt gott. Barnen var nöjda och framförallt Rebbe som fick gravad lax. Hon verkligen älskar det. En gång när vi var på julbord med mitt jobb tog hon bara gravadlax på talriken och en potatis. Ingenting annat??

konstig brud!

         

Uppmärksamma mitt ENDA påsk pynt (som mamma har kommit med) en lite gul blomma mitt på bordet.

Kvällen vart lugn. Jag och Micke slöade i soffan.

Inatt har tydligen Påskharen varit hos oss. Är det någon som vet om det är så att man måste vara snäll för att få ett ägg av han?

Iallfall så var det bara jag som inte fick något (som vanligt)  

han hde oxå varit lite finulig och dragit ut snören genom lägenheten....            

Nä nu mina vänner tar jag en mini blogg paus till på måndag kväll när jag jobbar. Ikväll blir det fest i stora lass med mat ,hockey och många skratt. Ha det och så ligg inte så himmla mycke nu folket. Det finns faktiskt annat att göra     


PÅSK PRUTTAR PÅ ER ALLA!

   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards