Jag kan allt

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Isabella - 5 januari 2014 19:52

Hej hej på er   

Fasen så skönt jag har haft det, jag har lyckats vara ledig från fredagkväll och till och med i morgon är jag ledig.

Fredagkväll åkte jag till min super snäll och söta kompis Sara. Hon fixade mina naglar, så nu ser jag ut som en riktigt tjej.

Våran vän Ottan komme oxå förbi och gjorde naglar. vi snackade om pinsama saker och roliga saker. Trots att dom här tjejorna är tyå mer än 10 år yngra än mig så har jag verkligen JÄTTE roligt med dom.

Jag har nog inte skrattat så mycke på länge.

  

Bästa komentaren på den kvällen var när Ottan berättade att hon skulle åka buss till Alperna, och med sin (typ) kille. Vi började då snacka om hur ont i rumpan hon skulle ha efter buss resan. Jag som är lite fräck säger då att hon kan ju sitta på han balle. Ja skratta Ottan, men det skulle bli så jobbigt.....

Då kommer bästa komentaren  ever !

Sara: ja ha ni tänker så....jag tänkte att han hade så stor snopp att han skulle rulla ut den på sätet och Otanna skulle typ sitta på den som ett sitt under lag    

Allså jag dör........ hon är typ väldens härligaste människa.

Kvällen blev hur lyckss som helst. Vi gjorde stans pubar med bravu och jag harde verkligen super roligt.

Tack Sara !!

Lördag han jag vara förbannad,tvätta,städa ,laga planstek  och gå på bio.

Allså förstår ni efter det att bakfyllan infanns sig inte direkt.

Det som har infunnis sig är min abstenens !   

Abstinens efter rökning, godis och allt som gör livet roligt...... Nu idag är det 4 dagar utan rökning och jag försöker verkligen med våld att inte springa och stoppa saker i min mun.

Jävligt svart. Men jag har laddat med frukt så jag ska verkligen försöka att inte ta något annat.

Men jag känner mig förbannad just nu och livet känns jävligt otrevligt. Men fattar att detta är  min beroende DJÄVUL som sitter på min axel och försöker övertla mig att röka och äta lite    Kan meddela dig att det kommer inte att ske idag iallafall.

Idag har jag slappat i soffan och sett Rederiet. Vi är nu på säsong 10 OCH jag börjar vara jävligt less. Nu på eftermiddagen har jag och Rebbe varit till min mor och blevit bjudna på surströming.

Jävlar vad gott det är.....skulle lätt kunna äta det typ 3 gånger i månaden.

Nu ska jag plocka fram lite mat till i morgon, för då ska vi  fara till Mickes mormor och laga lite mat och överaska henne.

Så kram på er så hörs vi sedan.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards