Jag kan allt

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Isabella - 11 januari 2014 14:07

Kan verkligen inte beskriva detta fenomen bättre. Vill bara säga att, att sätta in flätor i håret är ingen dans på rosor. Tror faktiskt det gör ondare än att tattuera sig   

Hon började att fläta mitt hår föra kl 10.30 och kl 17.30 var jag klar. Endas en paus kl 12 för lunch.

Är riktigt nöjd själv , men det kommer verkligen inte bli någon mer gång. Jag har alltid vilja pröva detta och nu har jag gjort det. Nu får det här sitta typ 2 månader och sedan tar jag ut det (hur fan nu det ska gå till ?) med hjälp av min svägerska tror jag. Jag erbjöd mig att köpa hem en flaska Jäger och så får vi ta en helkväll. Kanske jag måste säkra upp med min vän Stina oxå om hon vill, om nu detta skulle ta tis dom tusan ?   

Iallafall så ni som inte har provat detta så kan jag säga det är en sabla omställning. Jag får bara tvätta håret 3 gånger i månaden, aldrig kamma mig på 2 månader. Det spänner som tusan idag (hoppas det går över) och att sova är lite obekvämt. Men det är väl en vane sak. Förutom det så är det rätt snyggt tycker då jag !

   

Idag har jag varit och jobba på förmiddagen och nu är jag hemma på timmar.

Slängde ihop en hel kyckling med stekta grönsaker och krydor i ugnen( i en stekpåse). Det lukatde ljuvligt när jag öppnade påsen och kyckligen såg saftig ut. Skar mig en kött bil ur den och tog lite ris och såsen jag rört ihop.

DET SMAKADE INTE ETT SKIT   

Vad är det för snack om att man behåller aromsmakerna och kryddningen i köttet när man änvänder sig av en löjlig påse ??? Den som sa det kan stoppa in sig själv i påsen PUNKT!

Så nu har jag torr lapat i mig dålig mat och sedan har jag slagit mig ner i soffan för att vila den sista timmen innan jag ska fara till jobbet igen.

Troligen ska kommer jag att återkomma sedan i helgen med mer skit snack.

Bajs bajs å er alla så hörs vi sen   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards