Jag kan allt

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Isabella - 15 januari 2014 13:09

Hallå min vänner   

Har nu itvå tre dagar funderat över detta med mina naglar. Min underbara vän Sara har ju köpt ett uv nagelkit och gjrt naglar på mig, men nu är jag typ sugen att göra om mina naglar hela tiden, så nu har jag betällt ett eget uvkit och ska göra naglar hemma.

Jag är jävlart extas och i lågor.

Vill att skaerna ska komma typ nu direkt. Men tyvärr tar det ju en -t¨å veckor innan det kommer och jag håller på att sprängas av längtan.   

     

Har beställt en massa glitter saker och fina sticks man kan sätta på naglarna. Så skulle någon vara intresserad av att bli övad på så hör bara av er.

Igå min vänner var jag till Ursviken och slet till min onda fot. Gjorde ju inte ont ett dugg och inte vet jag om det har blivit bättre heller   Det känns ingen skillnad just nu, men jag ska jobba i morgon så det är då gå testet kommer. Har fått två övningar jag ska göra och jag har börjat.

Jag hoppas verkligen till dom högre makterna att detta har gett med sig.

Tanken är ju att jag ska försöka börja motionera lite.

Så det är fasen bra att hålla alla tummer och tår på att detta blir bättre nu .

Idag när jag sprang mellan datorn och tvättstugan slog det mig att idag är det 2 veckor sedan jag tog en cigg.

Måste säga det har gått bra hittills. För två veckor sedan tänkte jag att detta kommer fan aldrig att gå.

Men men det har gått och mycket bättre än vad jag hoppades på.

Jag klappr mig själv på axeln och rumpan och tycker verkligen jag är värd detta nagelkit!   

Ikväll har jag vuxen skaer för mig. Vi ska på ett möte i skolan. Polisen och lärarae ska vara där och informera oss föräldrar hur det ser up på stan på kväll och helger.

Tur som F-N har jag inte en doter som drar runt på stan och leker cooling (som man själv gjorde)!

Men vi går dit för att endå vara uppdaterade OM Rebbbe skulle få försig att ljuga ihop någon historia om att hon ska till en kompis på kvällen eller nått.   Mig och pappa kommer hon inte att kunna lura.


Håret sitter fortfarande på plats och nu så har jag börjat vänja mig med detta. Har duschat utan att tvätta håret. Känns väl lite så där, man känner sig inte riktigt ren, men jag har tagit torr shampoo och det verkar funka.

I måndags så var jag in till en tant som är ganska mycket dement.

Hon tittade konstig på mig och jag förstod det var håret hon tittade på. Sedan komme det:

-Men vad är det för konstig mössa du har på huvudet??   

-Nä det är ingen mössa det är mitt hår.

-Men herre gud så många färger och spräckligt ???

-Vill du känna på det ??

-Nää men, näää (ser nästan rädd ut). Hur ska du göra för att ta ut dom där.........sakerna då?

-Ja jag måste ha hjälp av någon kompis, du kanske ska komma och hjälpa mig ?

-Hahahahah nääsiii vet du det där kan jag inte med (hon skrattar gott)!

Jag älskar gammlas synpunket och ärlighet.

Nu mina läsare har jag inte tid längre med er, nu ska jag ta mig till tvätten, sedan ska jag försöka slänga ihop lite grekiska köttrullar.

Pöss och kra till er


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards