Jag kan allt

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Isabella - 22 januari 2014 18:24

Självömkan är det rätta ordet jag vill påpeka!

VARFÖR JUST JAG????

Här beställer jag en soff J. . . L med snabb frakt ?   Kommer den??? NÄÄÄÄÄ frakt förseninger!

Sedan har jag ju beställt en massa nagel grejor och betaltat EXTRA pengar för att få dom lite snabbare än med vanlig frakt. Kommer det packet???


NÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Ska försöka skicka iväg ett sata meddelande till dom och ifrågasätta varför mina saker inte har kommit idag? För det första tog det mig typ 30 min innnan jag hittade vart jag skulle skicka ett mail.

när jag gjort det  (på engelska by the way) får jag ett kryptiskt svar tillbaka att jag ska läsa mailet och om jag INTE har fått svar på frågan ska jag skicka ett svar till denna mail och berätta vad mitt problem är?!   

Vilket jag redan har gjort på både svenska och engelska !!!!!

Jag knåpar ihop ett nytt sur brev och ska trycka på skicka.............. NÄÄÄÄÄ det går inte svara på denna mail dom säger jag ska svara till??????

Återgår igen till sid jäveln och söker förbrillat efter en nu mail åda att skicka mitt sur brev till. Har nu hittat en tror jag och skickat mtt tredje sur brev till.

VARFÖR har man något som heter påskyndad frakt om man inte kan hålla det????? Och varför ska jag betala för det och varför ska just jag drabbas av detta?????

SJÄVLÖMKAN GUNGGAR MIG I ANSIKTET !    

Så här stora betydelsefulla problem har jag. Ska jag skämmas eller ?


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards