Jag kan allt

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Isabella - 10 januari 2014 08:32

Tjenis vänner och bekanta   

Fredag och jag har min lediga dag och det är idag det smäller ordentligt! Kl är halv nio och jag har redan gjort iordnigen en taco buffe till mina gäster idag   

Dagen gäster består en en afrikansk tjej Malvis, en mysig fenemist Sara, en underbart roligt svägerska Ememlie och en fummlig och super bra fd arbetskollega Helen.

Idag om ca 30 min komme Malvis och hon ska nämligen fläta mitt hår idag   Sedan kring luncj kommer dom andra för att glo på mig och så ska vi äta lunch tillsammans   

Vilken tjeje/ kvinno dag. längtar verkligen, och jag tänkte att jag kommer att vara en media hora idag och lägga upp bilder timme för timme på Instagram. För er om inte har insta gram kan jag meddela att jag kommer med bilder här oxå sedan. Nu måste jag föra klart det sissta , men jag återkommer med bilder sedan mina vänner.

Lägger in en varning oxå.


GÅ INTE UT !!! DET BLÅSER SOM FAN !




Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards