Jag kan allt

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Isabella - 17 januari 2014 15:41

Inte sjuk sjuk utan bara sjuk   

Jag håller på att shoppa ihjäl mig. Jag spatserar genom stan och tänker att det är såååå synd om mig och jag måste få unna mig något.

Hahahahha idag tänkte jag skarpt och hårt att

-NÄÄÄ jag behöver verkligen inte något. Nu ska jag lugnt bara ta mig igenom stan och några affärer och sedan till bussen. Gick ju åt pipsvängen direkt.

Åhhh jeans på halva halva.....  endast 100:- klirr klirr och så komme jag ut med en påse.

Åhhh glitter byxor halva halva    endast 99:- klirr klirr och en till påse........

Åhh jag behöver verkligen bh och trosor.....billigt för dom här snygga.....jag tar två av varje. Klirr klirr en till påse   

Sedan komme jag mig till bussen.

Upptäckte oxå inne i ett prov rum att magen har fått en annan form.......som vanligt. Mer putande och lite mer hängande    funderar varje gång detta händer, varför tänker jag inte på det när jag stoppar munnen full ??    Finns väl bara ett svar på detta. Man är inte riktigt smart eller nått.

Idag har jag skrattat ihjäl mig på jobbet. Mitt jobb är kanske inte det roligaste jämt, man ser mycke saker man vill ändra på och hur illa våra gammla behandlas ibland, jag säger verkligen ibland ,för det är defenitivt inte jämt. Men tillbaka till ämnet. Att ha riktigt roliga arbetskamrater är fan super. Och det bästa är om dom har lika sjuk hjärna som en själv   

Så tackar för att ni finns roliga vänner, utan er skulle jag inte ha ont i mina magmuskler någonsin.   

Idag blir det att äta rester (boring, men jag orkar inte laga mat) duscha och krypa ner i soffan för att avnjuta "Rederiet"   

Ha nu en riktigt bra helg och äta lite godis och chips från mig med !


  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards