Jag kan allt

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Isabella - 16 januari 2014 18:13

Min fot är inte bättre. Samma gammla onda fot. Ingenting vart bättre. Har idag jobba en typ 3 kvarts dag och jag har värk som fan just nu.

Har oxå gjort övningarna som naprapaten skickade med mig. Men ingen skillnad   

Känns jävligt surt när man betalar pengar och dom säger att

-Nu är detta fixat.....!

Och så är det inte det.........

Nu skiter jag i detta och hoppas foten inte rammlar av. Simmning är det jag ska försöka börja med. Skonsamt för leder och förhoppningsvis så kanske foten blir bättre av det.

Idag min älskade läsare. Nu har mina nagel grejor kommit. Allså jag hoppade av lycka och ikväll blir det att försöka sig på min första kund.

Rebbe, om någon så kommer hon troligen vara den bästa och sämsta kunden. Både för att jag har tillgång till henne typ 24/7 och för att hon kan vara riktigt kritisk och ärlig.

Ska bli sååååååå roligt. Alla saker har inte riktigt kommit. Det sissta paketet väntar jag på och troligen kommer inte det förrän nästa vecka.

Men jag har dom viktigaste sakerna och ag kan börja öva   

Nu ska jag kila och börja göra i ordning så vi hörs sedan   


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards