Jag kan allt

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Isabella - 5 mars 2015 07:08

Idag kommer inlägget från paddan. Lite tråkigt men idag ska det bytas fönster här i mitt hem så Micke har städat bort datorn och jag vet inte riktigt vart den är ?
Igår satte jag mig ner och skulle lära mig mitt nya armband. Vissa saker fick jag koll på men har fortfarande inte fått igång sovkollen?
Jag har lyckas kunna slå på sovläge men att få staplar på HUR jag sover kommer inte fram? VARFÖR? Som i natt sov jag sämst och vaknade typ 300 gånger men inget visades. Så vet någon vad det är för fel så berätta gärna det för mig. Idag jobbar jag 12-21, men har klivit upp för bygg killarna var hit igår och påstår att dom ska komma redan kl 7 och då vill man ju inte springa runt i stor trosor och bh. Har redan hunnit fika, mäta upp vatten som jag ska dricka på förmiddagen, försökt väcka Rebbe och sett nyheterna 2 gånger.
Idag kommer jag och Rebbe fara och träna tillsammans och sedan kanske vi hinner med en lunch.
Idag vill jag oxå uppmärksamma alla på att det är Ostbågens dag idag och detta innebär ju att man ska äta extra mycket ostkrokar och njuta. För er som vill veta så komme ostkroken hit till Sverige redan på 60-talet.
Igår hände det något fantastiskt oxå : )
Det ringde en man som är troligen villig att ta över mitt uppdag som "förvaltare" för Rolf. Detta är något jag hoppas ska gå smidigt och hoppas att han tar över så fort som möjligt. Igår satte oxå budgivningen på Rolfs lägenhet igång och det är helt galet vad den steg i pris
8/ !
Vi startade på 450.000 och redan kl 14 var den uppe i 690.000 ! Helt galet kan jag tycka. Idag fortsätter den, men idag tror jag inte den stiger så hemskt mycket.
Nu har bygg killarna börjat bära in saker ( ordentliga och punkliga killar det där) så nu måste jag fixa min träningsväska och gå och kamma mig . . . . . . . . .

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards