Jag kan allt

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Isabella - 14 augusti 2015 07:19

   

God morgon 

Just nu har jag övat på att stiga upp tidigt. Tidigar i hela mitt liv har jag typ alltid vaknat 6-7 och inte kunnát somna om. Men nu under denna semester så har min sömn varit perfekt. Jag har vaknat MEN har lyckat somna om igen och vaknat efter 9 😴

men nunjust idag har jag tvingast uppmför tvättkorgen har skrikit lite försiktigt på mig.  Bra att små öva lite.

idag är det redag och jag har endel mindre roliga saker att genomföra. 

Jag ska på begrevning. Nu är det ingen anhörig direkt men en av mina vårdtagare har somnat och han var verkligen min lilla gubbe. Stötte på anhörig att han och dom välkommande mig gärna till begravningen. Så idag kommer jag att fara och säga hejdå till min lilla bebis 😥

börjar ha smått lite panik över en anna grej oxå. Har provat starta om min dator flera gånger i går och idag.

den jäveln startar och kommer till skrivbordet, MEN det går inte göra nått😡

den tar liksom inte komandon från mig ???? 

Och idag slog det mig att jahbhar ju fulla datorm med bilder 😢 en massa bilder från Chile sistboch tyå från t

våntidigare år! 

Måste försöka gulla med Micke om han kan hjälpa mig att få igen bilderna iallfall 😩

Kickade runt igår om lite datorer och jag hittade en knall rosa, men vet inte om jag vill ha den 😳 nu är jag riktigt tjejig känner jag. . . . . . Hahahahahah jag kollar inte vad dennhar för egenskaper utan vad den har för utsende 😬

nu till något mycket roligare. Efter mycke tänkande fram och tillbaka, många sena gogglande kvällar, många svordomar och många viljor så har jag, Stina och Saran ÄNTLIGEN lyckats boka en solsemster till Gran Cananria i februari.  😱

här kommer jag att lika och lapa sol,öl och drinkar i en vecka i februari. 



   


   


Detta sätter ju kanske en viss press på mig som männska. ☺️ Visserligen en roligt press och sporre. Nu har jag bara  en vecka kvar av min semester och när den är slut måste det tunga arteleriet in och piska min rumpa. Gymet måste införas och  godiset och chipsen måste försvinna ur mitt liv. 

För typ två veckr snart började de klia på mina ben. Och under veckan har dettamblivitnmer och mer och det kliar rent någon så kopiöst veder jävligt mycke. Jag har ju för många år sedan haft problem utslag och klåda. Och då ledde det till att jag var tvungen att sola på lassa och äta mediciner och smörja mig flera gånger per dag ...... 

Det klira så mycket att jag kliar tills det blöder och mer där till. Så nu i veckan skyndade jag mig ringa läkaren ochbhar nu fått salvor utskrivna så jag smörjer och smörjer, men satan vad det kliade inatt. Igår började det klia i anskiktet och bara för att jag gnuggade lite försiktigt så sval några prickar upp och kliade satan. Fattar inte vad som händer ? 

Men jag ska klippa ner naglar smörja och OM det behös så måste jahbta Atarax som tydligen ska stilla klådan nattetid. 

Men slm piller hatare jahbär så är det min sista utväg. 

nu mina vänner ska jag ta mig till min härliga tvättstuga och sedan börja rotar runt i garderoben för att hitta en passande kläder till begravningen. 

Ha en bra dag nu så hörs vi en anna dag 






Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards