Jag kan allt

Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Isabella - 19 augusti 2015 09:49

God morgon tittar och läsare.

Idag skiner solen så in i helvetet mycket IGEN så jag och Rebbe drar mot bad stranden för andra gången i sommar.

Vi åkte dit igår och slappade och tog med oss en köpes pizza och delade på.

God vad härligt  det var.

Idag lyser solen ännu mer så vi upprepear saken, men tar med oss sallad idag.

Jag älskar att ligga i solen. Jag älskar sol och tir att min dotter gör det oxå.

Igår hände det som jag inte trodde skulle hända i sommar. Jag doppade mig   

Jäklans vad kallt det var men övervinnligt. Så jag hoppas att jag kan tvinga ner "chips" kroppen igen idag. Då kan man ju rent skryta om att man badat två gånger   

Har ni tänkt på att man kan få höra välldigt mycket roliga saker när man ligger på en strand. Jag älskar att ligga och tjuvlyssna på människor och döma och hålla med omvartannat.

Eller ligga oc kolla in andras valkar och tänka att åhh gud tur man inte har dom där valkarna ???? OTROLIGT DUM gjort av mig. Jag hoppas verkligen folk gör samma sak med mig.

Igår gjorde jag klar en till pnukt på min lista oxå . . .


FÖRE :

 


EFTER:

 

Visst vart den fin   

Jag ska ställa den sedan i mitt vita sovrum när det börjar ta fart och den ska lysa mig genom vintern.

Nu har jag suttit här och trott att klockan har varit 9.00 men åter igen har min klocka i köket sacka efter och den är tydligen 10 så nu måste jag göra sallad och dra mot stranden.

Hej på er så syns vi igen, en nyans brunare!


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards