Jag kan allt

Alla inlägg under augusti 2009

Av Isabella - 1 augusti 2009 20:00

Ser att bilderna inte komme som jag skrev men ni fattar nog en då.

Kram nu på er så ser vi vad som händer imorgon

Av Isabella - 1 augusti 2009 19:52

Japp det är jag. Vi har nu ätot grillat och jättegod potatis. Micke provade göra en ny marinad idag, och det vart skit gott. Micke har farit och fiskat och Rebbe är ute med en kompis och jag sitter här och väntar på att fara till jobbet. Tänkte ladda upp lite bilder från dagen.

Den första bilden ska föreställa ett djur. Den tredje bilden är tagen i Marvältan (tror jag det hette) i Fällfors. Det är som en stor dal med bara sand. Vi stannade där och lekte lite med kameran. Var gamska roligt.

Sisst men inte minst kommer världens gulligaste kattunge. Tuvärr namnlös än, så har ni några förslag så säg mig. Det är inte min katt ni som undrar ,det är min mosters kattungen och det är en hona.

Av Isabella - 1 augusti 2009 18:31

Ja nu har vi varit och kollat på några 4000 år gamla målingar på ett berg i Finnfors, sedan styrde bilen mot Fällfors. Där skulle dom fånga lax idag, med håvar. Så det var vi oxå och såg på. Två stycken håvade dom upp , tog ungfär 10 min. Sen har vi nu kommit hem , håller på att grilla förfullt jag börjar ju jobba snart. Åter kommer med lite kort senare.

Av Isabella - 1 augusti 2009 12:07

Ja har nyss vaknat vi elva. Det regnar uta och jag känner mig inte sugen på någon ute aktivitet, men jag tror min andra hälft har planera något....mmmm , tyvärr så måste man ge och ta i ett äktenskap. Men ibland suger det.

Vi  bara vara hemma och mysa i sängen. Vi får väl se vad som händer.

Bye bye

Av Isabella - 1 augusti 2009 12:01

Men fy vad tråkigt. Igår när jag komme till jobbet och skulle sätta mg ner och blogga lite , så sa min vårdtagare att det inte fanns något internet längre....!!!! Men fy vad tråkigt det vart då. Så nu kan jag inte sitta på nätet när jag jobbar. Iår hände det itne så mycket. Det var ju inte så bra väder och Micke var en RIKTIGT sur människa. Men jag for in till stan och klippte mig och sedan vilade jag en lite stund på eftermiddagen. Middag hade vi så tur att vi fick hos Mari och Thomo. Tack så hemskt mycket för våfflorna. När vi kommeh em från dom så var klockan vi halv åtta och jag förde över lite pengar till en vän som skulle till Ikea. Son var så snäll och skulle köpa en grej till mig. Sen var det bara tt fara mot jobbet. Natten var faktiskt jätte bra och lungn.

Men tyvärr utan internet.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards