Jag kan allt

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Isabella - 6 oktober 2010 14:45

Idag när jag stod och bakade 52 st muffins och var på topp humör. så ser jag att våran triops "HERMAN" inte rör på sig    Jag skakar till det lilla lilla akvariumet men han följer bara med vattnes rörelse....han är död   

Så nu har han gått vidare till sin triops himmel. Hoppas han får några kompisar där, för här hade han ju ingen. 

 

Japp då var det avklarat och nu så ska vi göra nya triopasar och hoppas vi får fler än en denna gång.   

Av Isabella - 6 oktober 2010 07:38

Känns som denna dag kommer att bli en perfekt dag ( om bara denna magsmärta håller sig borta).

idag står det bak¨på min lista.....jajajajaj   ÄNTLIGEN får jag baka. Det är ju så att jag har  slutat med det för att jag äter så mycke gott om jag bakar, men nu så fyller faktiskt Ove år så jag ska baka till han, och då får jag faktiskt baka   Så bakning och sedan blir det nog ingenting fram till ikväll när jag har bokat in mig och Anette på ett pass boxing på 360. Får se hur det går då?? Kan ju se roligt ut..hihihi

Går dagen var ju som en vilo dag för mig, fast jag han med en del gejor. Jag skjusdade Micke, tränade, frukost, besiktadebilen,städade, rengjorde åt Herman, slappade ,slappade,slappade och gjorde mat, slappade, for på spanska kurs, slappade och gick till sängen.   Inte så tokig dag.

I efter middag blir det att läsa spanska, har ju fått läxa och den ska göras så jag kan den ordentligt . Nä nu ska jag gå upp snar och fika bara Rebbe får fara. Hon har ett JÄVLA humör på morgonen. Jag rekomenderar INTE att vara upp samtidigt som hon....hihihihi

Undra vem hon fått det ifrån????    Nääää inte mig eller??? Jo ja kanske eller..... NÄÄÄÄ allt dåligt kommer nog från Micke   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards