Jag kan allt

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Isabella - 22 oktober 2010 13:05

Hej på er.....

Nu när jag har varit ut och gymat och ätit lunch men Linda,Stina och Nicke, kom jag hem och gick ut på bloggen och nästan frys när jag såg hur blå den var. Så nu när kylan tränger sig på så här så tänkte jag att mina läsar ska få känna värme och kärlek när dom läser min blogg. Så därför ändrade jag utsendet på den. Ja som sakt har just kommit hem från gym och lunch. Har dessutom handlat till pajenrna jag ska göra idag.

Känns skönt för nu behöver jaag inte ut mer idag   Känner mig nöjd och tillfreställd idag. Ikväll bilr det hemmagjorda köttbullar och potatis med sås och gele. Mummmsss så himmla gott. Ikvää ska jag försöka att INTE somna ifrån vännen min. Vad ska man göra en kväll som denna då. Känner jag har mycke enerig. Verkar som när man tränar så får man mer enerig.Konstig??    Tycker man borde bli tröttar..men känns bra.

Hade önskat jag hade något roligt att berätta men det har fan inte hänt något specielt på länge. Nä nu kanske jag ska ta och göra det jag har kvar av denna dag.

Baka, dammsuga, spanska....

Kramisar på er och vi kanske inte hörs mer i helgen men till veckan. Bjuder på denna låt som jag hittade och hade glömt bort.

Bra budskap!!

 

Av Isabella - 22 oktober 2010 07:50

Jo hej på er     Men vad kalt det var idag. Har inte hunnit ut men jag ser på termometen. Tusan det är nog långkallingar på nu. Gårkvällen var lungn och skön. Jag harde fixat lite morötter och äppel stavar och två dipper. Sen hade jag tagit fram mini muffins och dekorerat. Sedn tände jag mycke ljus och så såg vi hocky. Tyvärr så var jag ju så himmla trött så jag somande till hockyn     Men vi var med varanndra och det var ju syftet.

    

Idag som sakt har jag lite på mitt schema.

1. Träna

2.Baka

3. Köttbullar

4. Spanska läxan

Inte så hemskt mycke, men dagen kommer att gå en då. Vi får väl höras av senare idag om jag överlevt den kalla cykelturen. Nä nu packa väska och mot gymet. Ha det bra så hörs vi sen.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards