Jag kan allt

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Isabella - 14 oktober 2010 12:35

Idag har jag gjort det    Jaghar bytt däck!!! Fy fan vad jag kämpade med dessa däck. Lossade alla mutrar utom två som satt som berget. Det tog tid men jag gjorde det. Pappa kom till min räddning. Men bara för att han var där så var det jag som byte. Man kan väl väl säga att han var som en handräckare och stöd. Tack pappa det var guld värt att du fanns där. Känner mig fan riktigt stolt. Just nu har jag krypit ner i sängen och ska sova tänkte jag. Är helt slut efter detta. Det var blött och kallt ute...ursch...  . Men nu är det gjort och Micke behöver inte komma hem till att börja jobba igen   

Av Isabella - 14 oktober 2010 08:35

Japp nu har jag en bekännelse till er. Jag vet jag är en svag människa, men nu är det så att jag har börjar tjuvröka lite lite lite. Kan väl inte direkt skylla på något utan att man är inte smart.    Men nu är det så och Micke den filuren kom på mig IGEN!!

Men min tanke har varit hela tiden att inte börja som förr utan att ta någon här och där i veckan. Men vi får väl se hur detta utvecklas. Kanske jag lägger ner det eller ja jag vet inte......

Nu har jag gjort den så nu till dagens början.

Det STORA samtalsämnet för dagen. Det SNÖAR som bara den!!!   

Och inga vinterdäck var på våran bil i morse nu när jag skulle hem. Så om vi säger som så.....det gick ganska sakta hem. Men bättre det än att jag inte komme hem. Så hemma är jag och ska lägga mig snart. För att sedan vakan till att gå ut och byta däck.   Japp ni hörde rätt. Har tänkt försöka själv i år. Varför ska det vara killar jämt som gör det?? Får se om jag måste ta hjälp av min bror. Det brukar vara en bult som sitter som berget, så han kanske måste komma och hjälpa mig. Men jag ska försöka iallafall. Nä nu till sängen. Sov gott på er så syns vi sen.

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards