Jag kan allt

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Isabella - 15 oktober 2010 10:40

Jag har nu rensat i bilder idag. Tänkte lägga ut bilderna en del bilder jag tog på Jörgen och Jessicas bröllop   

                                  

Av Isabella - 15 oktober 2010 09:06

Igår satte jag mig ner och översatte breven mina syrror skrev till mig när vi var i chile. I syffte för att jag vill veta vad dom skrev och för att jag vill lära mig spanska. Och så här stod det.

 

 

Min syster

Med dessa få ord vill jag bara säga att jag älskar dig.Jag vill inte att du ska fara hem till Sverige.Vi har många drag av varanndra och mycke gemansamt.Må gud vara med dig och din familj. Jag har inte så mycke mer att skriva men jag tar farväl av dig med glädje för att jag fått lära känna dig.Du kommer att alltid finnas i  våra tankar. Och du är en bra storasysster.Hoppas ni får en bra resa hem . Din syster som älskar dig

Sandra

 

 

Min syster

Jag vill börja med att tacka dig, för att du gett mig denna lycka. Jag är mycket glad över att få lära känna dig. Du har fått en speceill plats i mitt hjärta, och även i min familjs. Vi är mycket glada och hoppas att få se dig igen snart, med din familj oxå. Vi önskar dig det bästa i världen och må gud vara med dig. Och vi kommer alltid att älska dig. Och min systerdotter är verkligen söt och din man verkar trevlig.

Men nu har jag inget mer att skriv.

Hej då från din syster Aracely

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards