Jag kan allt

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Isabella - 12 oktober 2010 12:52

Dagen har varat halvägs nu. Jag har hunnit det jag skulle.

Gick upp sex med Micke ch skjudsade han till jobbet. For sedan direkt och tränade, hem fika frukost, dusch, handla, äta lunch och blogga. Och här sitter jag nu. Ska efter detta läsa spanska och läsa spanska.....måste måste måste.    Vill verkligen lära mig att prata själv nu. Vi var i Söndags och ringde min mamma. Fan vad jag längtar till Chile. Förutom att hon sa hela tiden att hon älskade mig och skickade massa pussar så berättade hon oxå att hon och Sandra skulle mäta oss på flygplatsen i Santiago. Känns skönt.  Hade nästan börjat fundera hur jag själv skulle få mig till mamma på egen hand. Men det hade nog gott om jag måstat. Men nu kommer dom så jag behöver inte bry mig. Tror Micke oxå faktiskt längar till vi få fara. igår kväll när jag hade tänkt blogga så låg jag och funderade över detta med komentarer. Man vill ju alltid ha komentarer.....men varför?    Är det för att man vill ha en bekräfftelse på att ni har läst min blogg, eller är det för att man vill ha med håll? Ja jag vet inte. Nä jag ska prova under en tid att ta bort komentator rutan (om det går) och göra denna blogg mer till en dagbok. Självklart vill jag att ni ska läsa min blogg, men jag vill inte att ni ska vara tvingade att komentera mig. Sen är det så att vissa saker man skriver kanske man inte vill ha komentarer på.   

Så nu behöver ni inte bli förvånade om det inte går att komentera. Bara läs och njut mina vänner och ovänner. Sedan finns ju fråge rutan kvar om ni vill fråga nåt.  Har i helgen kännt ett fruktansvärt behov av att fota, tyvärr har tiden inte funnits. Men jag hoppas till helgen att jag kan ta den repa uti i natuten ( kanske med dotter om jag har tur).   

Denna bild är då på henne.

  

Fast du tycker mamma och pappa är pinsama, jobbiga och jävligt tjatiga så älskar vi dig.

Av Isabella - 12 oktober 2010 12:38

Nu kommer det ni väntat på. Helgen har varit bra med ganska full packad. Jag har jobbat hela helgen så det har varit rätt stressigt. Men vi har haft roligt endå. Vi ahr varit på två kalas. Ett på lördagen och ett på söndagen. Plus att jag i söndags var och fick hjälp av Moas kille Glenn att ringa min mamma. Det var första gången sen jag kom hem jag pratade med henne. Har ju pratat med min syster och bror, men inte med mamma. hon art nog jätte glad. Och så fick vi veta att hon kommer och möter oss på flyget i Santiago. Så då kommer vi då inte ha problem med att hitta rätt sen. Men nu kommer bilderna från helgen.

  Kolla in vad vi hittade hos Lollo och Stefan. En ny lite kisse. Kolla ...hur gullig var han inte????   

     

Detta är Sören och Annmaris kisse. lite busig var hon.

Bara nya bebisar hos Stefan och  Lollo. Detta är deras nya jakt hund Jack. Hemskt söt han oxå.

Och detta är då fördelsedagsbarnet.

   

Detta var tårtan dom gjort. Kolla in björnbärena. Dom var hur stora som helst....   Det är nonstop som ligger brevid. Då kan ni kanske tänka er hur stora dom var.

   

På söndagen var det dax för min plast pappa att fylla år. 75 år blev han.

   

Oves dotter och hennes kille (kanske gubbe hihihih).

  

Jag avslutar med en bild på mig själv i den hemskt gula hissen......     

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards