Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Tisdag

Av Isabella - 12 oktober 2010 12:52

Dagen har varat halvägs nu. Jag har hunnit det jag skulle.

Gick upp sex med Micke ch skjudsade han till jobbet. For sedan direkt och tränade, hem fika frukost, dusch, handla, äta lunch och blogga. Och här sitter jag nu. Ska efter detta läsa spanska och läsa spanska.....måste måste måste.    Vill verkligen lära mig att prata själv nu. Vi var i Söndags och ringde min mamma. Fan vad jag längtar till Chile. Förutom att hon sa hela tiden att hon älskade mig och skickade massa pussar så berättade hon oxå att hon och Sandra skulle mäta oss på flygplatsen i Santiago. Känns skönt.  Hade nästan börjat fundera hur jag själv skulle få mig till mamma på egen hand. Men det hade nog gott om jag måstat. Men nu kommer dom så jag behöver inte bry mig. Tror Micke oxå faktiskt längar till vi få fara. igår kväll när jag hade tänkt blogga så låg jag och funderade över detta med komentarer. Man vill ju alltid ha komentarer.....men varför?    Är det för att man vill ha en bekräfftelse på att ni har läst min blogg, eller är det för att man vill ha med håll? Ja jag vet inte. Nä jag ska prova under en tid att ta bort komentator rutan (om det går) och göra denna blogg mer till en dagbok. Självklart vill jag att ni ska läsa min blogg, men jag vill inte att ni ska vara tvingade att komentera mig. Sen är det så att vissa saker man skriver kanske man inte vill ha komentarer på.   

Så nu behöver ni inte bli förvånade om det inte går att komentera. Bara läs och njut mina vänner och ovänner. Sedan finns ju fråge rutan kvar om ni vill fråga nåt.  Har i helgen kännt ett fruktansvärt behov av att fota, tyvärr har tiden inte funnits. Men jag hoppas till helgen att jag kan ta den repa uti i natuten ( kanske med dotter om jag har tur).   

Denna bild är då på henne.

  

Fast du tycker mamma och pappa är pinsama, jobbiga och jävligt tjatiga så älskar vi dig.

 
 
Ingen bild

Maria G

12 oktober 2010 13:35

Kanske blir sista kommentaren på ett tag som jag gör, vem vet.... I alla fall så hoppas jag att det flyter på med spanskan. Har faktiskt börjat funderat på min egen biologiska mamma,hur ser hon ut??, lever hon mm. Kanske man borde som du gjorde börja gräva lite och kanske om hon lever söka upp henne. Det tål att tänkas på, men till sydkorea ska jag innan jag blir allt för gammal. Ha det gott.
ps. Jag tror ingen känner sig tvungen att kommentera en blogg. Själv tycker jag det är kul att bara lägga in några små ord på de bloggar jag läser 8)

 
Ingen bild

Jenny på coop

12 oktober 2010 21:59

Vad kul för dig att ni åker hela familjen till Chile nästa gång.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards