Jag kan allt

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Isabella - 7 oktober 2010 13:47

.......har jag avklarat mötet , med gott resultat tycker jag. Efter en minder roligt bil åkning och handling så är jag hemma igen. Sitter nu i min soffa och har för en stund sen ätit hälsofi och en mjukmacka. Känner mig trött  nu. Hade tänkt baka lite rullrån nu men vet inte om jag orkar   Måste stöka runt lite i köket och sedan göra mat oxå! Nä det blir inga rån idag. Det blir mat och slappning.

Av Isabella - 7 oktober 2010 09:27

Dagen har varit i ungefär 3 och en halv timme nu för mig. På dom timmarna har jag hunnit vara på gymet, fikat frukost och sett lite tv. Bra gjort av mig.   

Idag har jag ett möte nu kl 11 jag ska på, seddan lunch (hemma) , baka rullrån till Oves kalas. Sedan mat och sen hoppas jag på att det är hocky ikväll så jag bara får njuta av min träningsvärk i soffan och äta frukt.


Nu till gårdagen. igår kväll hade jag satt upp mig och min vän Anette på ett pass "Boxing" på 360.När jag bokade det så frågade jag förståss om det var jobbigt " det var ju lattarmen som talade" så jag visste vad jag skulle förvänta mig. Hon sa då att det var jobbigt. Iallfall så for jag och Anette dit med glada miner. Det var ganska mycke folk, och faktiskt en hel del killar/män  . Men allså SÅ JÄVLA JOBBIGT, men det var SKIT ROLIGT. Kan verkligen rekomedera det. Man fick slå skiten ur varandra. Vilken känsla att få slå, springa, sparka gärnet i 55 min. Man tömde ut all negativ enerig man har. Nä det var ett riktigt roligt pass och det fara jag på nästa vecka oxå. Anette och var ju rolig. Efter typ 15 min efter en övning så försöker hon dra åt sig andan igen och så säger hon ...

-Fan Bella jag har tagi ut mig redan....hahahahahaha

Då ar det ju typ två tredjedelar kvar av passet. Men både jag och hon kämpade oss igenom passet och vi hade rolig oxå.   

Sedan vart den en LLLÅÅÅNNNGG dusch hemma och sängen.

 

P.s glömde oxå säga tt Micke har borrat en bits IGENOM fingret!!! MEN INTE varit till doktorn..... Hur dum får man bli då ???? Men hans bissnis...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards