Jag kan allt

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Isabella - 21 oktober 2010 09:17

......kallt!    Har nyss kommit från jobbet och tänkte gå och lägga mig men, jag kan inte klä av mig för då fryser jag ihjäl. På vägen hem krånglade bilen!! JA jag vet vad mina vänner tycker....vi ska byta bil men inte just nu. Men iallafall så börjde den koka.    Och jag om vi säger så.....! Ut ur bilen och hack sönder det lilla vatten vi hade bak i bagaget. Så jag fick i han lite lite lite vatte. Stå stilla en stund och sedan skynda sig till närmaste mack. Köpa glykol, hälla i det oh sedan hem. Problemet med bilen är oxå att det kommer ingen värme i den......   så jag är typ genomfrysen och vill bara ta en himmla varm dusch. Men tror ajg ska fara och träna så jag får upp värmen lite. och sedan hem och lägga mig i sängen. Nu är jag ledig fram till måndag och det känns skönt. I helgen ska vi nog bara njuta av ledigheten och på lördag ska vi på middag hos Lille Emil ( Rebbes kusin). Nä nu ska jag göra mig klar och fara så vi kan ju höras sen idag.

Kram på er


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards