Jag kan allt

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Isabella - 13 oktober 2010 12:33

Nu har jag kommit hem från träningen. Känns skön....   Måste faktiskt erkänna ,att fortfarande känner jag inte riktigt suget efter att träna, utan jag måste som tvinga mig själv. Idag var det kämmpigt på springbandet. Gick tungt så förbannat. Men jag tänkte att jag ger mig fan inte jag SKA springa 4 km idag med. Och det gjorde jag.....hihihihi    Efter det en SKÖN dusch och blåsa håret och sedan en cykel tur hem   . Nu känner jag mig ledig resten av dagen och jag kom ju på så här i efterhand att jag jobbar ju ikväll. Måste ju försöka hinna sova lite oxå. Men nu ska jag äta lite mat och sedan ska jag sätta mig och börja översätta ett brev jag fick av min ena syster i Chile. Hon skrev det till mig när vi var där och jag har inte översatt det än, så nu ska jag ta i tu med det och försöka lära mig något. Sedan sov...  känner mig faktiskt lite trött så det kommer nog att gå bra. Efter jag översatt brevet tänkte jag lägga ut det här på bloggen. Båda mina syrror skrev ett brav var till mig men jag börjar med ett idag och så tar jag det andra sen. Spännande...  

Buenas tardes

Av Isabella - 13 oktober 2010 08:08

Allså dessa varelser som placeras på kvinnas kropp. Som kvinna med inte super stor men en större storlek så har jag väl kanske upplevt mycke negativt med dom. Sen fattar jag verkligen att dom som inte har något där vill sätta in lite sillicon eller vad det nu sätter in. Men i går när jag var på gymet svetsade jag fast mig på en sak.    Det var en kvinna som kanske var i 60 års åldern. Jag gissar nu, men  det kan vara fel. Hon hade ne himma fitt kropp, hon har nog tränat hela hennes liv och har varit jätte mån om att se bra ut. Till en början reagerade jag på att hon verkligen försökte se yngre ut. Blonderat hår och sminkad. Frisyren hon hade var nog en lite mer ungdomlig (om det nu finns någon sån) frisys. Och hon var otroligt star. Hon lyfte ganska tunga vikter. En stor applåd till henne för att hon verkligen bryr sig om kroppen och håller igång så där mycke i den åldern, man kan ju hoppas själv man tränar som hon i den åldern. Men sen inser jag ju att hon har SILICON......   Och ganska ordentliga oxå......

Ja jag vet inte vad jag ska säga..... men jag tycker att det inte ser bra ut när man är i den åldern. såg henne senare  i omklädningsrumet. När resten av kroppen har börjat känna av tyngdlagen och dessa två står rätt ut ser det ganska sjukt ut. Men det är ju hennes sak men min åskit är att det inte ser klokt ut........bröst bröst bröst..alla dessa bröst.

  


Av Isabella - 13 oktober 2010 07:51

Dagen har gått av start skott. Och kvar sitter jag i sängen.   Men idag bestämde jag mig för att inte fara och tränak kl 7 . Idag tror jag att jag ska fara kring nio eller tio. Nu vill jag klappa mig på ryggen, igår sprang jag 4 km igen. Känns skönt. Nu har jag ju bara tränat i en och en halv vecka men jag måste faktiskt säga det att man känner sig smärtare och jag tror kroppen har blivit lite lite lite fittare...  Kanske är det en inbillningn men jag tycker fläsket på magen inte dallrar lika mycke nu son förr. Igår kväll var jag på spanska kursen och matade mitt huvud fullt med GRAMATIK!! Oj oj oj vad det är krånligt. Jag som är så dum så jag kan  inte den svensk gramatik.   Men jag tror jag fattade lite iallfall. Men måste träna mer mer mer mer mer mer........

Börjar känna lite panik nu. Idag ska jag inte göra så mycke.

Fika frukost, träna, äta lunch, läsa spanska, äta middag, föräldramöte och tv. En lungn och bra dag.

Hej hej på er

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards