Jag kan allt

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Isabella - 26 oktober 2010 17:51

Tjipp på er alla    Idag är dagen tisdag och jag har fan mycke energi. Har jobbat natten tills idag. i morse for jag och tränade direkt, sedan på coop och inhandlade frukt, träffade min vän Mia, åt en sallad till lunch med henne, hem och stupade i säng, vaknade med ett ryck vid 16 och vart skit förvaånnad hu jag kunnat sova så länge. Lagat middag och städat bort och nu har jag haf lite dator tid. Nu åker jag snart vidare mot spanska kursen. Känner verkligen hur bra man börjar må av att träna, iallafall får man då mer energi. Fan låter jag som ett tränings mongo nu eller?   Men ja menar verkligen att jag mår bättre. Känner mig nöjd oxå över dagens intag av mat. ikväll kan jag unna mig lite morötter och dipp och endå har jag inte överskridit kalorin nivån. inatt sissta natten så i morgon ska jag vila vila vila tills på kvällen då jag ska fara och slåss mot Anette igen på Boxing. Roligt.....  Nä nu mina vänner så ska jag göra mig klar och skala lite morötter och äpplen så hör vi sen.

  

Av Isabella - 26 oktober 2010 17:42

Ja har nu suttit och kollat igen om lite bilder jag tagit i helgen. Det vart inte så många men några tänkte jag visa och vad man kan göra i photoshop.

 

      

    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards