Jag kan allt

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Isabella - 25 oktober 2010 19:33

Japp då var det måndag igen   Började morgonen tidig med att skjudsa min lilla man till jobbet, för att senare åka till gymet. Blir faktist lite sur. Här han man tränat minst 5 dagar i veckan (och ganska hårt oxå) i tre veckor UTAN att gå ner ett ända kilo!!! VA!! Dessutom har jag försökt att inte äta godis på veckorn, på sin höjd har jag ätit popcorn på kvällarna. Men vad fan fick man för det då?   Hur fan är det möjligt!! Så nu tar jag i med hård hanskarna. Denna vecka har jag anmält mig på viktklubben. Där kan man hålla koll på hur mycke man ska äta och hur mycke man förbränner. Så nu JÄVLAR SKA DET VÄL ORDNA SIG. Ja nog med det. Resten av dagen ägnade jag mig åt att ringa dom sissta samtalen år min bror (igen!!) och sedan slutade Micke till lunch, för ha nskulle till El Stockholmo i kväll. Så vi var hemma under täcke i sängen och såg film   

En mycket tråkig film   Efter det vart det middag och sedan tve och här sitter jag nu alldeles ensamen och övergiven. pluss att jag är hungrig.

Av Isabella - 25 oktober 2010 19:20

Tjenare tjenare mitt bena    Helgen har passerat och den har varit rätt bra. Idag orkar jag inte skriva ut dag för dag utan jag tar en snabb version.

Fredag var jag på träning och sedan till morssan och ringde några samtal år min bror. Tyvärr så i den teckniska välden så funkade inte datorerna på två ställen så jag kunde inte slutföra allt. kvällen var lugn och skön. Lördagen bestod av Byske marknad. När vi kom dit så träffade vi Stefan och Lollo med barn där uppe. Gick runt och hittade en massa roliga saker. Micke köpte fiskburgare,nätting,lax allså bara fisk. Själv hittade jag rökt fläskfile,saffrans skorpor, ortens surströming. Så vi var jätte nöjda när vi for därifrån. Hem till ett kaos hus, städa undan och sedan iväg på en JÄTTE GOD middag hos Mari och Tomho (vet inte riktigt hur det stavas   ) Efter middagen begav vi oss hem för att se skit hocky. Slutade inte bra. Ni alla vet ju hur frusterande det är. Så där tog krafterna slut. Söndagen var en pyssel och göra klar dag. Rebbe skulle på tränin, bilen var tvungen att få sitt lilla avgassystem lagat och vi hjälpte mamma att möblera om. Middag lagades och sedan på kvällen tog jag mig en jätte trevlig promenad med Linda och Karina på 1 timme. Känndes bra, men gud vad frysen jag vart när jag kom hem. Låg under både filt och täcke. Lite bilder blev det i helgen men jag har inte kollat igenom dom än. Dom kommer senare i veckan.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards